1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It is a woman."

"It is a woman."

Traducere:Este o femeie.

March 4, 2014

13 comentarii


andreioan

Whaaat? Daca e femeie nu e it daca e it nu poate fi femeie:)))


fantomitzah

De exemplu dacă te uiți la un desen/tablou și nu înțelegi ce reprezintă zici ”What is it?” = ”Ce este?”, iar autorul (sau altcineva) îți răspunde ”It is a woman.” = ”Este o femeie.”

Observați că atunci când avem ”it is ...” am tradus prin ”este ...”.
Când avem ”he/she” afișăm traducerea cu tot cu pronume (chiar dacă acceptăm și traducerile fără pronume).
Totuși, am dezactivat propozițiile cu ”it is” urmat de o ființă de tradus dinspre română spre engleză, tocmai pentru a nu avea această confuzie, le-am păstrat doar pe cele cu pronume ”el/ea” sa că traduceți cu ”he/she”.


PaulPopescu

@fantomitzah Apreciez mereu explicatiile tale. Completezi un punct lipsa al acestei aplicatii. Multumesc.


stela525172

Este vb de un animal


EnySiAndre

It is=este dacă scrie she is a woman=ea este o femeie


AndreeaHan13

Nu trebuie neapărat pronumele ea. Poți si fară, adică "este o femeie"


SailaMaria

,,IT"este =ESTE


AlexMoise8

It înseamnă el/ea(despre animale


Khetlin2

Din nou acel ,,it,,sa pus înainte unde nu își are locul pentru că Este o femeie se zice Is a woman

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.