1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadınlar ve kızlar"

"Kadınlar ve kızlar"

Çeviri:Women and girls

March 4, 2014

58 Yorum


Erdemrnek

Tam olarak anlamadım. Çoğul eki olarak s takısı kullanmamız gerekmiyor mu ve ayrıca nasıl ayırt edebiliriz.


EnesDemir8

Bazı kelimeler s takısı almadan çoğul oluyor woman - women, man - men


Zayn-1D

Evet bende orada karıştırdım.


Cha1ets

woman olmaz çünkü o s eki almaz girl s eki alır ama woman almaz onun yerine women deriz


MuhammedAb448997

Çoğul s takısı var o doğru. Women olunca çoğul kadınlar anlamında. Woman olunca tekil kadın anlamında.


AhmetFerit8

Ben de neden s Eki yok dedim sonra cümleye baktım a yerine e var. Geçmiş zamandaki gibi değişiyordur dedim.


GkhanKaya4

Bencede ya the gelince cogul olmasi gerekmez


elifnas23

Women çoğul fakat woman tekil


emin429235

Erdem cogul eklerinde bazı istisnalar var


ezelll2005

Bende womans yaptım yanlış dedi


TOMMAX349274

Arkadaşlık ata bilirmiiniz


EmrahMoroglu

Women kadinlar woman kadın


Kadriye_6363

vâlla bende tam bilmiyorum


SSSS865817

Neden burda the kullanmadık ve the nerelerde kullanılıyor? Birisi açıklarsa çok memnun olurum


OwenWandle06

"The" belirli bir kişiden, eşyadan, durumdan, hayvandan vb. bahsedilirken kullanılır. Mesela "the apple" (elma) dersek belirli bir elmadan bahsediyor oluruz. Bu elma bildiğimiz bir elma olmalı eğer "the" getireceksek. Mesela o an önümüzde ki masa da duran ve onu gördüğümüz elma için "the apple" deriz. "A/an", ikisi de "bir tane/bir" anlamına gelir. Herhangi bir şeyden bahsederken kullanılır. "An apple" (bir elma) dersek herhangi bir elmadan bahsediyor oluruz. "A" sessiz harfle başlayan ingilizce kelimeler için kullanılır, "an" sesli harfle başlayanlar için (çoğullar için "a/an" denmez normal olarak), bu yüzden "an apple" dedik, "a apple" diyemeyiz. Şimdi örnek verelim: - I saw a plane: Bir uçak gördüm (herhangi bir uçak olabilir bu uçak)

-I saw the plane: Uçak/Uçağı gördüm (bu uçak belirli bir uçak olmalı, bir kişinin uçağı olabailir)

NOT: "the", "bir/bir tane" anlamları vermez. NOT2: "the"nın türkçede tam bir karşılığı yoktur, işaret sıfatı gibi düşünebilirsiniz


Kadriye_6363

sen bunu nasıl yazdın


HzrBircan

Cok güzel acikladiniz


Gler961759

The women and the girls neden olmuyor ?


beyza259969

Oluyor ben öyle yaptım


deniboy361

öf women yerine woman yazdim


musacanotur2010

Bence sacma ben the yazdım kabul etmedi


GkhanKaya4

The gelince cogul olmaz ya


mralicex

He anladim women


maysera1

S TAKISI NASIL GELMİYOR ACİLLLLLLLLLLLLL 1 LİNGOT VERİRİM


beyza259969

-s takısı gelemez çünkü "woman" kelimesini çoğul yapıp "women" demen lazım . Man de de aynı şekilde çoğul yapmak için "men" demen gerekiyor canım ;))


WEHWETDUWAN

Bu kadının ingilizce i duruma göre değişiyor mu? Woman yazıyorum yanlış diyor bir sonraki cümlede Women diyorum ona da yanlış diyor


Aziz40617

Aaand mi eənd mi ənd mi end mi Anlaşılmıyor


kakyoll

Women and girls dedim ve kabul edmedi women mi woman mı?


Nuray466305

Doğru yazdım ama kabul etmiyor


doanay770423

ı writeing same answer but does not accept


doanay770423

offf dualingo offf


doanay770423

correct:Womens and grils


Hatice719416

Woman değilde neden women


Cevzel

Women And grils. Bu şekil yazın kabul eder.


YagmurKara879577

Bende cogul tekillerde kafam karisti


haydar475754

Ya aynı kelimeler farklı yerde ama onu kabuletmiyolar


Elifnur794381

Dogru yaziyorum dogeu kabul etmiyoe


Emirhan476612

DAHA TÜRKÇEYİ DOĞRU YAZAMIYORDUN:))


Asl188301

Neden e yada a tühhh


DeryaD2004

Ben women yerine woman yazdığım için kabul etmedi bune ya


BETTIENNIE

"The women and the girls"olması gerekmiyor mu? Çünkü the'nın bizdeki belirtme hal eki -i/-ı yerine kullanışı dışında, 'the 'yi insanları gruplandıran sıfatlardan önce kullanılıyor ' diye biliyorum. Kadınlar ve kızlar diye gruplandırdığı için başa the gelmez miydi?


trollbaba

Niye burda "the" koymadık


Elmira005

bu ne ya neden sehv


Black...Eagles

Programda güzel şeyler öğretildiğini düşünerek son aşamaya yaklaştığımda Hikayeler bölümü açıldı ve içinde sapkın ilişkilerin olduğu hikayeler anlatılmaya başlandı Bize bunlar ders olarak doğal hayatta varmış gibi Kanıksatılmaya çalışılıyor Bu program çok iğrenç Seviyesiz ve aşağılıktır Bir Müslüman Yada Türk ün kabul edemeyeceği türden Sapıklıklar Kabul eden aynı şeyi Annesi yada Babası için düşünerek yola devam etsin derim... Avrupa Amerika bu sebepten yok olacak bizide aynı çukura çekmek istiyorlar Örneğin Honey Moon Hikayesi


BEYZANUR691398

S takısı kullandım ama olmuyor


bts_army560124

Kökünden deyişilir woman-women olur


musacanotur2010

Sen bana mı katıldın


Nargiza242814

Yanlış yazıyolar doğru cevap göstererken türkçe yazısıya göre s koymalıyız ama yanlış diyor


omer_kilicbay

Benim yazdik larim kabul olmuyor aslin da doğru


Eas1905

Soruyu doğru yapmama rağmen yanlış algılıyo ve bunun yüzünden 4 kalbimden oldum . Saçmalık


Yami798660

The yazdim kabul etmedi


EYMANURKAV

S çoğul eki almasi gereken miyormu.


Songlky

Başa normalde the gelmesi gerekmiyordu mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.