1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadınlar ve kızlar"

"Kadınlar ve kızlar"

Çeviri:Women and girls

March 4, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

Erdemrnek

Tam olarak anlamadım. Çoğul eki olarak s takısı kullanmamız gerekmiyor mu ve ayrıca nasıl ayırt edebiliriz.

August 26, 2014

EnesDemir8

Bazı kelimeler s takısı almadan çoğul oluyor woman - women, man - men

October 23, 2014

Zayn-1D

Evet bende orada karıştırdım.

October 30, 2014

Poscotook

sağolasın kardeş

September 26, 2015

superahmetdream

woman olmaz çünkü o s eki almaz girl s eki alır ama woman almaz onun yerine women deriz

May 29, 2015

Poscotook

neden

September 26, 2015

GkhanKaya4

Bencede ya the gelince cogul olmasi gerekmez

September 10, 2014

Mehmetakr666847

Bende bilmiyorum

February 5, 2018

Glsuimek

Aynen

February 1, 2019

GkhanKaya4

The gelince cogul olmaz ya

September 10, 2014

selenaderya

Women diyor ama woman olmasi lazim

October 7, 2014

EnesDemir8

Woman kadın, women kadınlar demektir

October 23, 2014

zelihaceren

bu cümleye s eki takmak doğru değil mi

February 15, 2016

deniboy361

öf women yerine woman yazdim

July 4, 2016

aysegul212724

Woman s takısı almalı bence

January 26, 2017

mralicex

Kadinlar diyo tekil kullaniyo s takisi gelmesi gerekmiyo mu ya da ladies falan

August 19, 2017

mralicex

He anladim women

August 19, 2017

Gler961759

The women and the girls neden olmuyor ?

February 21, 2018

yavuzdalar

Womens olmıyacakmı

March 31, 2018

maysera1

S TAKISI NASIL GELMİYOR ACİLLLLLLLLLLLLL 1 LİNGOT VERİRİM

January 17, 2019

WEHWETDUWAN

Bu kadının ingilizce i duruma göre değişiyor mu? Woman yazıyorum yanlış diyor bir sonraki cümlede Women diyorum ona da yanlış diyor

September 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.