"Kadınlar ve kızlar"

Çeviri:Women and girls

4 yıl önce

18 Yorum


Erdemrnek

Tam olarak anlamadım. Çoğul eki olarak s takısı kullanmamız gerekmiyor mu ve ayrıca nasıl ayırt edebiliriz.

4 yıl önce

EnesDemir8

Bazı kelimeler s takısı almadan çoğul oluyor woman - women, man - men

4 yıl önce

Zayn-1D

Evet bende orada karıştırdım.

4 yıl önce

Poscotook

sağolasın kardeş

3 yıl önce

superahmetdream

woman olmaz çünkü o s eki almaz girl s eki alır ama woman almaz onun yerine women deriz

3 yıl önce

Poscotook

neden

3 yıl önce

GkhanKaya4

Bencede ya the gelince cogul olmasi gerekmez

4 yıl önce

Mehmetakr666847

Bende bilmiyorum

9 ay önce

GkhanKaya4

The gelince cogul olmaz ya

4 yıl önce

selenaderya

Women diyor ama woman olmasi lazim

4 yıl önce

EnesDemir8

Woman kadın, women kadınlar demektir

4 yıl önce

zelihaceren

bu cümleye s eki takmak doğru değil mi

2 yıl önce

deniboy361

öf women yerine woman yazdim

2 yıl önce

aysegul212724

Woman s takısı almalı bence

1 yıl önce

mralicex

Kadinlar diyo tekil kullaniyo s takisi gelmesi gerekmiyo mu ya da ladies falan

1 yıl önce

mralicex

He anladim women

1 yıl önce

Gler961759

The women and the girls neden olmuyor ?

8 ay önce

yavuzdalar

Womens olmıyacakmı

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.