1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women listen."

"The women listen."

Çeviri:Kadınlar dinlerler.

March 4, 2014

14 Yorum


onrsnl

Cumlede anlam.bozuklugu..


SinanOrkun

Cumlede ozne cogulsa yuklemin cogul olmasina luzum yok. Kadinlar dinler demek yeterli


DefneKolay

Aslında Türkçe'de özne çoğul insansa isteğe bağlı eyleme de çoğul eki gelebiliyor. Başka şeylerde olmuyor, mesela "köpekler yerler" diyebilirsiniz, pek de göze batmaz ama yanlış kabul edilir. Ama çoğul insandan bahsediliyorsa istendiği zaman eyleme de çoğul konabiliyor


Eren676851

Ben hiç bir kadının dinlediğini görmedim, kadınlar daima konuşurlar olacaktı


zlem402978

PDR'ci kadınlar özellikle dinler


Duygucaan

Pardon da öğrenmeye gelmişsiniz doğru değil diyorsunuz hele öğrenin yanlışları sonra anlatın ancak ahkam kesiyorsunuz


MeryemMeri7

Aynen doğru söyliyorsun☺


Ceren699413

Ayrımcılık yapmayın lütfen Duolingo bey. Jsjxjdnxnsjxj


iremdilrub

E yi gçrmeyip woman diye anlayarak kadın yazanlar derneği +1


Berfin137

Women yalnızca kadın demek değil mi


mizinamo

Women yalnızca kadın demek değil mi

Değil.

kadın = woman

kadınlar = women

-an, -en farkı dikkat et!


Kenan669642

Kadın dinler olmiycakmı cevabı? Hiçbir çoğulluk belirteçi yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.