"Biz fuarda hayvan görürüz."

Çeviri:We see animals at the fair.

4 yıl önce

33 Yorum


ismail.eki

Hayvan yazmasına rağmen hayvanlar olarak algılıyor.neden yanlış çıktı

4 yıl önce

onurmenal

Neden in degilde at

4 yıl önce

EsarTR

At= Bulunmuk demektir

2 yıl önce

yasdem

Animals nasil oluyor cumlenin genel anlamindan mi cikariliyor fuarda tek hayvan gorunemiyecegi icin mi

4 yıl önce

omercito
omercito

We see an animal - Bir hayvan görürüz (Herhangi bir hayvan)

We see the animal - Hayvanı görürüz (Belirli bir hayvan)

We see the animals - Hayvanları görürüz (Belirli hayvanlar)

We see animals - Hayvan görürüz (Gördüğümüz şey "hayvan"dır)(Herhangi bir hayvan veya belirli bir hayvandan bahsetmiyoruz.)

We see animal - HATALI KULLANIM

4 yıl önce

stercoricpig

insanların takıldıgı şey o değil zaten hayvan görürüzü neden çoğul çevirdiği anlaşılmıyor we see an animal diye değil de neden we see animals diye çevirilmiş

2 yıl önce

DilsadeGngr

çoğul değil ki neden animals deniliyor

2 yıl önce

ErdiTartar

Bence de bu soru hatalı. Hayvanları olsa animals doğru olurdu ama bu haliyle animal. Bu uygulamada bi "s" takısı yüzünden soru tamamen yanlış sayılıyor o yüzden çok dikkat ediyoruz artık.

4 yıl önce

Velikarak

Ali Hocam, We see animals at the fair

veli bey Bu cümlede "s" mantığığını izah eder misin? evet hocam ing.devam

süper burada çoğul yapan 's'? hayvanlar demek fuarda hayvanları görürüz animals bende öyle çevirdim ama yanlış dedi "Biz fuarda hayvan görürüz." bu şekilde istiyor cevabı

anladım yani burada bir genelleme var sonuçta türkçede biz mesela bayramda ne deriz? gidelim insan yüzü görelim deriz tekil kullanım bizee yaygındır ancam ingilizcede bunu çoğul eki kullanarak ifade ediyoruz çünkü orada birkaç nesne görüyoruz cümlemizde bellli başlı bir hayvan ya da hayvan grubunu kastetmediği için türkçeye tekil olarak çevrildiğinde problem teşkil etmiyor Tamam Hocam

mesela spor yapmak ingilizcede do sports tur sports çoğuldur ama biz türkçede sporlar yapmak demeyiz spor yapmak deriz gibi evet

yani dilsel söyleyiş bakımından farklılık olduğu için çeviriyi kültürselleştiriyoruz türkçeye sadık kalma meselesi

2 yıl önce

karakayasuleyman

Aslhan sevi'ye katiliyrum

4 yıl önce

suleelus

we see animals at fair neden olmuyor? herhangi bir fuardan bahsediyor olamaz mıyız ?

4 yıl önce

omercito
omercito

Herhangi bir fuardan bahsederken "at a fair", genel olarak bütün fuarları kastetmek istediğinizde "at fairs" demeniz gerekir. Mantıken düşündüğümüzde ise, yukarıdaki cümle için daha doğru olan, "at fairs"ın kullanılmasıdır.

4 yıl önce

paprisk_o.o

Hala neden animal"s" oldugunu anlamadım

4 yıl önce

unsalcibram

Eğer önünde a/an/the/five gibi, hayvanı belirtecek bir sözcük yoksa "animals" olarak kullanılır. We see animal diye bir kullanım yoktur, hatalıdır. Ama bir hayvan görseydik we see an animal diyebilirdik. Genel olarak "hayvan" demek istiyorsak s takısı gelir ve bu s takısı kelimeyi çoğul yapmaz

4 yıl önce

MorukYasin

peki biz hayvanlar görürüz demek istesek ;?

2 yıl önce

dragotreis

We see the animals at the fair.

1 yıl önce

LHANBAYHAN

hatali soru

4 yıl önce

SerenSava

At/in neye göre

3 yıl önce

unsalcibram

in fuarın içinde belli yeri kastederken, at genel olarak o alanda ama tam neresinde belli değil. örneğin fuarın içinde de olabilir fuar alanının 100 metre ilerisinde de olabilir bu durumlarda at deniliyor. bi de fuar, sinema, tiyatro, stadyum gibi şehrin içindeki büyük yapıları tanımlarken genellikle at kullanılır.

3 yıl önce

dattebayyo

At the fair we see animals neden uygun değil

4 yıl önce

CumaAkta

Hayvanlar kısmı can sıktı. Animals olması lazım.

3 yıl önce

elmtu

Hatalı soru, gerekli düzenlemeler ve güncellemeler yapılmalı

3 yıl önce

adlem2

hayvanlar diye çevrimiş olması yanlış,tekil olmalıydı.

3 yıl önce

omeronuk

bi yanlış var

3 yıl önce

metinsahin1

Animals demiyor ki niye cogul cevap istiyor

3 yıl önce

kerem.kizi

Animals demiş ama hayvan yazıyor ?

2 yıl önce

ozenezgi00

Hayvan yazmasına rağmen hala hayvanlar olarak anlıyo

2 yıl önce

BulentZ

We are fair the see animal bunu neden kabul etmedi

2 yıl önce

Eyup198063

My problem is completely different.. In yaziyorum, on cikiyor, on yaziyorum at cikiyor, at yaziyorum in cikiyor. on/in/at ayrimini bir turlu cozemedim.

1 yıl önce

lila720485

Neden in degilde at ???????????????????????

1 yıl önce

dragotreis

İçinde ve üzerinde diyemediğimiz durumlarda "at" kullanılır. I am at home now. (Evdeyim ama neresinde olduğum belli değil. İçinde mi yoksa hemen kapının önünde dışında mı ya da evi, apartmanı, siteyi vs kapsayan avlunun içinde mi ya da yaklaşmaya ramak mı kalmış.)

1 yıl önce

dragotreis

"We see animal" bir mi, iki mi, üç mü kaç tane hayvan(ı) görürüz? Belirtisiz ya da belirtili tanımlık eksik: "a" ile "an ve "the" ". We see animals. Belirtili ya da belirtisiz tanımlık gereksiz. Cinsleri ve türleri karışık bir grup hayvan gördüğümüzden sözediyoruz. Bunların teker teker hangi hayvanlar olduğunu izah etmemiz gereksiz. Gerekli olsaydı o zaman üç zürafa, beş maymun, bir arslan diye tasnif etmemiz gerekirdi.

1 yıl önce

senanurisilak

Soru yanlış

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.