1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We found the root of the pro…

"We found the root of the problem."

Çeviri:Biz problemin kökenini bulduk.

March 4, 2014

12 Yorum


auzun

"problemin esas nedenini bulduk" da kabul edilmeliydi bence

January 30, 2015

mobi00

root teknik bir kelime olarak kullanılıyor root analysis , kök neden analizi problem çözmekte kullanılan bir teknik o yüzden özel isim gibi düşünüp tam kelime karşılığı kullanılmalı

April 2, 2015

aydinsafa

"root" kelimsinin kök anlamı olduğunu biliyordum anlamlı bir ifade olsun diye "biz problemin nedenini bulduk" dedim, yanlış oldu. çözemedim bu siteyi.

February 2, 2015

mobi00

Cevaproot teknik bir kelime olarak kullanılıyor root analysis , kök neden analizi problem çözmekte kullanılan bir teknik o yüzden özel isim gibi düşünüp tam kelime karşılığı kullanılmalı ver

April 2, 2015

irfankn

Problemin sebebini(kökü anlamında) neden olmadı

February 18, 2015

ksogul

problemin köküne indik

October 18, 2015

GunerCosku

Problemin temelini bulduk kabul etmiyor ?

March 13, 2016

mobi00

çok kullandığım bir cümle problemin kök sebebini bulduk olarak da kabul edilmeli

April 2, 2015

numn41sa

Origin neden olmuyor acaba origin root farklari nelerdir :)

November 6, 2016

pennywisetr

konuşmalarda söylenebilen bir kelimedir root ve sebep neden de olmalı

September 26, 2017

Cemalarzyu

biz problemin nedenini bulduk.

September 29, 2017

Mehmet334780

Bok gibi aq

January 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.