Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"No, not her"

Tłumaczenie:Nie, nie ją

4 lata temu

25 komentarzy


oskar0023

Przecież ,,her" to znaczy jej a nie ona bo ,,ona" to ,,she"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"Her" może być przymiotnikiem dzierżawczym i oznaczać "jej", lub, tak jak tutaj, zaimkiem osobowym w funkcji dopełnienia (object pronoun).

4 lata temu

Maksiorek

Prawda

2 lata temu

2betton21

:)

3 miesiące temu

GabrysiaKo13

Nie w bierniku

1 rok temu

KrzysiekTo7

oskar0023 daje strzałke w dół dupo.

11 miesięcy temu

pogun

Zdecydowanie nie slychac ostatniego slowa. W normalnym tempie brzmi bardziej jak their a w zwolnionym nie przypomina niczego.

4 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Chyba "Nie, nie jej" Mi się wyświetliło "Nie, nie ona" czy tylko mi?

2 lata temu

Joseph467320

Asiu jest Pani bardzo pomocna. Dziękuję bardzo ☺

1 rok temu

weronika675691

y

2 miesiące temu

weronika675691

g

2 miesiące temu

IrminaPlut

To bardzo wieloznaczne

3 tygodnie temu

JDziatkiewicz

No właśnie ''her'' tzn.''jej''uczyłam się tego na lekcji angielskiego

3 lata temu

Martyna909911

Popra cię to bo mam dobrze nie będę polecać

9 miesięcy temu

redman87

Dlaczego np. "Nie, nie ją"?

4 lata temu

gosia1714

dlaczego nie nie jej

3 lata temu

KrzysiekTo7

20 kom

11 miesięcy temu

oskar0023

Dlaczego ,,nie nie'' to głupie

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"Czy to ona?

-Tak, (to) ona.

-Nie, (to) nie ona."

Pierwsze "nie" jest ogólnym zaprzeczeniem, a drugie neguje słowo "ona". A pomiędzy nimi jest przecinek.

4 lata temu

monk3

A skąd mam wiedzieć czy w cwiczeniu mowa jest o tym ze to nie ona czy o tym ze to nie jej? Bez sensu ze przetłumaczenie zdania : "Nie, nie jej" jest nieprawidlowe, skoro her oznacza tez jej

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Dlatego, że "her" jest przymiotnikiem dzierżawczym, czyli opisuje rzeczownik, np. "it's not her dog".

Jeśli nie ma rzeczownika, to musimy użyć zaimka dzierżawczego "hers", który zastępuje rzeczownik, np. "no, not hers", "that dog is not hers".

"Her" nie może być przymiotnikiem dzierżawczym w zdaniu "no, not her".

4 lata temu

rapanuja

masakra jakaś dla początkującego

3 lata temu

marcel405840

No trochę

1 rok temu

Tommin07

a gdzie to było wyjaśnione?!?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Jeszcze nigdzie, bo kurs nadal jest w fazie beta. W gotowej wersji znajdą się krótkie wyjaśnienia, a na razie odpowiedzi na swoje pytania trzeba szukać w komentarzach. Nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby poszukać w internecie.

4 lata temu

Powiązane dyskusje