"No,nother"

Tłumaczenie:Nie, nie ją

4 lata temu

15 komentarzy


oskar0023

Przecież ,,her" to znaczy jej a nie ona bo ,,ona" to ,,she"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"Her" może być przymiotnikiem dzierżawczym i oznaczać "jej", lub, tak jak tutaj, zaimkiem osobowym w funkcji dopełnienia (object pronoun).

4 lata temu

Maksiorek

Prawda

2 lata temu

2betton21

:)

7 miesięcy temu

GabrysiaKo13

Nie w bierniku

1 rok temu

Szooogun

Jeszcze raz: - mi "wyrzuciło" błąd, gdy wpisałem "nie, nie ona". Dlaczego? Jak będzie "nie ona"?

3 miesiące temu

pogun

Zdecydowanie nie slychac ostatniego slowa. W normalnym tempie brzmi bardziej jak their a w zwolnionym nie przypomina niczego.

4 lata temu

Joseph467320

Asiu jest Pani bardzo pomocna. Dziękuję bardzo ☺

2 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Chyba "Nie, nie jej" Mi się wyświetliło "Nie, nie ona" czy tylko mi?

2 lata temu

Heheszkowicz

Mogło być również: "Nie, nie jej"

2 tygodnie temu

Heheszkowicz

Było: No, not her. Napisałem: Nie, nie jej. Nie zaliczyło mi

2 tygodnie temu

JDziatkiewicz

No właśnie ''her'' tzn.''jej''uczyłam się tego na lekcji angielskiego

4 lata temu

weronika675691

y

6 miesięcy temu

weronika675691

g

6 miesięcy temu

IrminaPlut

To bardzo wieloznaczne

4 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.