1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "No, not her"

"No, not her"

Tłumaczenie:Nie, nie ją

March 4, 2014

23 komentarze


oskar0023

Przecież ,,her" to znaczy jej a nie ona bo ,,ona" to ,,she"


yuioyuio

"Her" może być przymiotnikiem dzierżawczym i oznaczać "jej", lub, tak jak tutaj, zaimkiem osobowym w funkcji dopełnienia (object pronoun).


buskes76

A ponadto czy przypadkiem "Nie, nie jej" to "No, not hers" ?
Natomiast "No, not her" to w zależności od kontekstu; "Nie, nie ona" lub "Nie, nie ją"


Bog.2

Bardzo dziękujemy Pani za częste i wyczerpujące wyjaśnienia. W tym przypadku jednak mamy bardzo mylącą sytuację bo jeśli "not him" oznacza "nie on", a "not me" oznacza "nie ja" (przynajmniej tak tłumaczy Duolingo) to "not her" tłumaczone jako "nie jej" wydaje się nielogiczne. W takim razie czy chcąc powiedzieć "nie ona" mówimy "not she"?


AnnBart

Bardzo dobra ,,uwaga,,. W innych tłumaczeniach było, że ,,not her,,= ,,nie ona,,


Szooogun

Jeszcze raz: - mi "wyrzuciło" błąd, gdy wpisałem "nie, nie ona". Dlaczego? Jak będzie "nie ona"?


pogun

Zdecydowanie nie slychac ostatniego slowa. W normalnym tempie brzmi bardziej jak their a w zwolnionym nie przypomina niczego.


Joseph467320

Asiu jest Pani bardzo pomocna. Dziękuję bardzo ☺


MisiaczeQ_LOVE

Chyba "Nie, nie jej" Mi się wyświetliło "Nie, nie ona" czy tylko mi?


Renata847069

Mnie sie wyświetliło" nie,nie ją"


Heheszkowicz

Było: No, not her. Napisałem: Nie, nie jej. Nie zaliczyło mi


JDziatkiewicz

No właśnie ''her'' tzn.''jej''uczyłam się tego na lekcji angielskiego


IrminaPlut

To bardzo wieloznaczne


Heheszkowicz

Mogło być również: "Nie, nie jej"


Martyna909911

Popra cię to bo mam dobrze nie będę polecać


IRENA426612

Cos nie tak z dzwiekiem w mowie normalnej, dopiero wiadomo o co chodzi na zwolnionym


IRENA426612

A mni sie wyświetliło nie nie ją

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.