A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi soha nem beszéltünk."

Fordítás:We have never spoken.

4 éve

8 hozzászólás


jokutine

We never spoke nem jó?

3 éve

Harga
Harga

Mondhatnák a ma született csecsemők. :)

4 éve

MrtaGardi

soha nem beszéltünk egymassal - ez idősebb korban is előfordulhat

4 éve

Harga
Harga

Így igaz. Másik mondat. :)

4 éve

aptg.gabi

;)

4 éve

krisztinabeata

De szerintem jó. Csak ez egyszerű múlt időben van. Nekem sem fogadta el. Jelentem.

3 éve

szidvisosz

Hogy lehet jó megoldás a "We have talked"? hol itt a tagadás?

2 éve

Florian550870

We never spoken nem jó... Mert nem We've

2 éve