A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi soha nem beszéltünk."

Fordítás:We have never spoken.

0
4 éve

8 hozzászólás


jokutine

We never spoke nem jó?

4
Válasz3 éve

Harga
Harga

Mondhatnák a ma született csecsemők. :)

0
Válasz4 éve

MrtaGardi

soha nem beszéltünk egymassal - ez idősebb korban is előfordulhat

1
Válasz4 éve

Harga
Harga

Így igaz. Másik mondat. :)

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

;)

0
Válasz4 éve

krisztinabeata

De szerintem jó. Csak ez egyszerű múlt időben van. Nekem sem fogadta el. Jelentem.

0
Válasz3 éve

szidvisosz

Hogy lehet jó megoldás a "We have talked"? hol itt a tagadás?

0
Válasz2 éve

Florian550870

We never spoken nem jó... Mert nem We've

0
Válasz2 éve