1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mi soha nem beszéltünk."

"Mi soha nem beszéltünk."

Fordítás:We have never spoken.

March 4, 2014

8 hozzászólás


jokutine

We never spoke nem jó?


Harga

Mondhatnák a ma született csecsemők. :)


MrtaGardi

soha nem beszéltünk egymassal - ez idősebb korban is előfordulhat


Harga

Így igaz. Másik mondat. :)


krisztinabeata

De szerintem jó. Csak ez egyszerű múlt időben van. Nekem sem fogadta el. Jelentem.


szidvisosz

Hogy lehet jó megoldás a "We have talked"? hol itt a tagadás?


Florian550870

We never spoken nem jó... Mert nem We've

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.