"Little children like to touch everything."

Fordítás:A kisgyerekek szeretnek mindent megérinteni.

March 4, 2014

19 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ezekiel182

a kisgyerekek szeretnek megérinteni mindent <-- ezzel mi a baj?


radnaitomi

Semmi. Jó az is.


nagyenyed

az is jó, jelezd hibának, hogy a következőnél már elfogadják


nagyenyed

úgy látom, hogy ezt a nyelvtani részt hetek óta nem javítják.


Medwekoma

kisgyerekek szeretnek mindenhez hozzáérni és ezzel mi a baj


sz.anna

A kisgyerekek lemaradt az A


IrnBnyai

Én is így írtam, és nem fogadta el.


kispitypang

"Kisgyerekek szeretnek megérinteni mindent" - írtam, és a válasz: nem jó. Miért?!


germanboy_

Tökéletes az "A" névelő nélkül.


radnaitomi

Jó az. Csak még nem jelentette senki valószínűleg. Jelentsd be, ha újra előjön.


Tengelic

Nekem itt egy kicsit hiányzik a névelő (csak a magyarból).


MezeiAnna

A magyarban igenis jó az a szórend amit az előttem szólók és én is beírtam!!!


e.moni

:) jó az a sorrend, mint itt bárkinek aki hozzászólt, javítják ha tudják... harmadszor ugyanabba futok bele (és amikor először jártam erre sem véletlen írhattam úgy ezek szerint), szépen türelmesen jelentgetni kell, maximum elfogy az élet (szerencsére nem a valódi) és csak neki kell futni még egyszer, meg még egyszer......... :)


radnaitomi

Ezt úgy írod, mintha itt bárki is cáfolta volna! :) Szerintem mindenki kivétel nélkül azt írta ide, hogy jó az. :)


andrea.bal9

Szerintem a valaszom jo.A kisgyerekek szeretnek megerinteni mindent.


vsz9

Még mindig nem javították...


Csrsgnes

a kisgyerekek szeretnek mindent megérinteni ez a hülye mindenbe beleköt még a jóba is


gnes246471

Érthetetlen a little. Miért nem lehet kissé tanuloknak is közelivé tenni némely szavakat ??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.