1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Little children like to touc…

"Little children like to touch everything."

Fordítás:A kisgyerekek szeretnek mindent megérinteni.

March 4, 2014

27 hozzászólás


ezekiel182

a kisgyerekek szeretnek megérinteni mindent <-- ezzel mi a baj?


radnaitomi

Semmi. Jó az is.


nagyenyed

az is jó, jelezd hibának, hogy a következőnél már elfogadják


nagyenyed

úgy látom, hogy ezt a nyelvtani részt hetek óta nem javítják.


Medwekoma

kisgyerekek szeretnek mindenhez hozzáérni és ezzel mi a baj


sz.anna

A kisgyerekek lemaradt az A


andrea.bal9

Szerintem a valaszom jo.A kisgyerekek szeretnek megerinteni mindent.


Ildiko_Kovacs

hiába jelezzük hibának, attól még legközelebb sem fogadja el, egyre lehetetlenebb az egész miért nem kérik egy magyar anyanyelvű segitségét a helyes megoldásokhoz??


Orsi1026

magyar anyanyelvűek csinálják, csak nagyon sok a bejelentés és kevesen vannak hozzá. ráadásul ők is a szabadidejüket áldozzák erre.


Ildiko_Kovacs

jó, persze, köszönettel tartozunk nekik, és köszönöm is Duolingo:) egyébként már rájöttem, hogy megcsinálom a szintugrót és utána gyakorolok, de néha tényleg olyan dühitő, na mindegy iszom egy pohár vizet, vagy bort:) Nemsokára úgy is a végére érek:) Tényleg mi van a végén, TE már tudod?


radnaitomi

Az van a végén, hogy jobban fogsz tudni egy kicsivel angolul! :)


Ildiko_Kovacs

Bölcs:))) Egyébként az összes bosszankodásom ellenére, be kell, hogy valljam a Duolingo volt az egyetlen, ami rá tudott venni a mindennapos gyakorlásra, sőt már - már több órákat töltök a képernyő előtt. Na tényleg iszom egy kis bort:) Köszi:)


radnaitomi

Igen, sokan vannak így. Nagyon hasznos, és szórakoztató, tényleg simán motiválja az embert hogy hosszan nekiüljön 'játszani' vele, és kb fel sem tűnik, hogy órákat tanul valójában. :)

Have a nice glass of wine then! :)


Orsi1026

igen, én már tudom, mi van a végén. :) Kapsz egy oklevélfélét és egy cuki bagolyserleget.


Ildiko_Kovacs

Köszi, és tudok a maradék lingotokért valamit vásárolni, például csokit, vagy jó vörös bort, vagy valami szépet??:)))


Orsi1026

azt nem tudom, de gyakorolni még mindig lehet és érdemes is.


kispitypang

"Kisgyerekek szeretnek megérinteni mindent" - írtam, és a válasz: nem jó. Miért?!


radnaitomi

Jó az. Csak még nem jelentette senki valószínűleg. Jelentsd be, ha újra előjön.


Tengelic

Nekem itt egy kicsit hiányzik a névelő (csak a magyarból).


MezeiAnna

A magyarban igenis jó az a szórend amit az előttem szólók és én is beírtam!!!


e.moni

:) jó az a sorrend, mint itt bárkinek aki hozzászólt, javítják ha tudják... harmadszor ugyanabba futok bele (és amikor először jártam erre sem véletlen írhattam úgy ezek szerint), szépen türelmesen jelentgetni kell, maximum elfogy az élet (szerencsére nem a valódi) és csak neki kell futni még egyszer, meg még egyszer......... :)


radnaitomi

Ezt úgy írod, mintha itt bárki is cáfolta volna! :) Szerintem mindenki kivétel nélkül azt írta ide, hogy jó az. :)


vsz9

Még mindig nem javították...


netezoeger

Little children az kisgyerekek hol van ebben a tobbes szám? Valaki elmagyarázná egyes számban hogy lenne ez hogy a kisgyerek szeret mindent megerinteni. Elore is koszonom


nagyenyed

gyerek = child, gyerekek = children Little child likeS to touch everything lenne egyesszámban

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés