"Whodrinksmilk?"

Tłumaczenie:Kto pije mleko?

4 lata temu

19 komentarzy


kichas

nie jest pytane dlaczego ja czy ty, czy oni, one, my pijemy mleko itd. byłoby wtedy wiadomo jak napisać a tak, mnie się wydaje, że w pytaniu /kto/ odpowiedzią jest /to/ a /to/ jest 3 os..

4 lata temu

piotrpatla

no to kolego ucz sie

4 lata temu

michal08k

Ja na śniadanie z płatkami

3 miesiące temu

j.ang.1

Kto pije mleko? niemowlęta i dzieci zwierząt i masa ludzi!

1 rok temu

Attaga

Dlaczego jest napisane w l. mn. bądź 3 os. l. poj. drinks a nie drink?

4 lata temu

magdalena.j

Poniewaz w l. poj w trzeciez osobie dodajemy na koncu "s".

4 lata temu

jan10g

W pytaniach i przeczeniach podobno nigdy nie dodaje się "s" więc dlaczego drinks a nie drink?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W czasie Present Simple końcówki -s nie dodajemy w 3. osobie l. poj. tylko wtedy, kiedy czasownik posiłkowy do już ją przejął i zmienił się w does. Jednak nie wszystkie pytania tworzy się z użyciem czasownika posiłkowego, np. właśnie w pytaniach o podmiot nie używa się czasownika posiłkowego i dlatego czasownik główny w 3. osobie l. poj. musi mieć końcówkę -s.

Zaimki takie, jak who, everyone, everybody, anyone, somebody to 3. osoba l. pojedynczej.

4 lata temu

green861

Jaki ten angielski skomplikowany.

4 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Mówi ktoś kto mówi po polsku!

3 lata temu

michal08k

Masz zajebist ośągnincia mordo

3 miesiące temu

rybcia12

No naprawdę. Jak się uczy to jest super prosty.

4 lata temu

33243491

a gdzie tu jest 3 osoba l. pojedyńczej

4 lata temu

gizzard123
gizzard123

Pojechala na wczasy.

3 lata temu

Zuza371104

kotek pije mlekoo kotek pije mlekoo

8 miesięcy temu

baamber

Tez nie bardzo to czaje, angielski wydawal sie prostszy :/

4 lata temu

Oliwia200605

nie rozumiem tej babki która mówi.

2 lata temu

mila_wiedzma

Ja przetłumaczyłam " Komu mleko?" i mi nie uznał. Było to kompletnie niepoprawne, czy można tak, tyle że system nie uznał?

3 lata temu

laura5558

pisze że mamy napisać co słyszymy napisałam hu drinks milk i nie zaliczyło XC

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.