Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Who drinks milk?"

Tłumaczenie:Kto pije mleko?

4 lata temu

9 komentarzy


kichas

nie jest pytane dlaczego ja czy ty, czy oni, one, my pijemy mleko itd. byłoby wtedy wiadomo jak napisać a tak, mnie się wydaje, że w pytaniu /kto/ odpowiedzią jest /to/ a /to/ jest 3 os..

4 lata temu

Attaga

Dlaczego jest napisane w l. mn. bądź 3 os. l. poj. drinks a nie drink?

4 lata temu

magdalena.j

Poniewaz w l. poj w trzeciez osobie dodajemy na koncu "s".

4 lata temu

jan10g

W pytaniach i przeczeniach podobno nigdy nie dodaje się "s" więc dlaczego drinks a nie drink?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W czasie Present Simple końcówki -s nie dodajemy w 3. osobie l. poj. tylko wtedy, kiedy czasownik posiłkowy do już ją przejął i zmienił się w does. Jednak nie wszystkie pytania tworzy się z użyciem czasownika posiłkowego, np. właśnie w pytaniach o podmiot nie używa się czasownika posiłkowego i dlatego czasownik główny w 3. osobie l. poj. musi mieć końcówkę -s.

Zaimki takie, jak who, everyone, everybody, anyone, somebody to 3. osoba l. pojedynczej.

4 lata temu

green861

Jaki ten angielski skomplikowany.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Mówi ktoś kto mówi po polsku!

2 lata temu

rybcia12

No naprawdę. Jak się uczy to jest super prosty.

3 lata temu

j.ang.1

Kto pije mleko? niemowlęta i dzieci zwierząt i masa ludzi!

1 rok temu