"The men drink."

Tłumaczenie:Ci mężczyźni piją.

4 lata temu

29 komentarzy


madziak14

Men to mężczyźni a man to mężczyzna

1 rok temu

AdamP5

Mezczyzna pije. To jest zdanie w liczboie pojedynczej

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie jest. man-l.poj., men-l.mn.

4 lata temu

Jacek52132

Też tak uważam

3 tygodnie temu

grzegorz.p2

Jak wymawia sie obie te odmiany mezczyzny? Jak to brzmi w wymowie?

4 lata temu

endios
endios

men krótko mówiąc brzmi jak "men", a man ma coś pomiędzy "a" i "e" - m/ae/n. Polecam posłuchać wymowy native speakerów.

4 lata temu

Sylwia1446

Dobre pytanie

8 miesięcy temu

ArkadiuszM18

A jak by było: mężczyzna pije?

2 lata temu

Vanabanana123

The man drinks.

1 rok temu

OyuArt

MeN a nie MaN ._. men to mezczyzni a man mezczyzna

10 miesięcy temu

Sylwia1446

Powinno być "the men drink" bo "man" to mężczyzna a "men" to mężczyźni, nie?

8 miesięcy temu

W4Four3k

Czemu na komputerze nie ma opcji nie moge rozmawiac?????

1 rok temu

Tomasz918479

Ja sobie te formy odrozniam w taki sposob, ze "man" ma w srodku literke "a" i gdy "mezczyzna" ma koncowke "a" to jest to l. poj. a gdy "mezczyzna" nie ma koncowki "a" tylko wystepuje w l. mnogiej to "men". ☺

10 miesięcy temu

xxFajnaXDx

Jakim cudem The znaczy ci?

7 miesięcy temu

GosiaSz.

Jest błąd przed men -mężczyżni nie ma the. The jest przed liczbą pojedynczą man- mężczyzna.

7 miesięcy temu

jagnadzier

Nawet to bylo latwe

3 miesiące temu

konto26704

Trochę bez sensu bo mi zaliczyło w liczbie pojedynczej tylko napisali że mam literówki

3 miesiące temu

klaudia895033

Bardzo duży błąd. na początku jest tłumaczenie, słowa The

3 tygodnie temu

Julia962768

Elo gazelo

1 tydzień temu

Martynka334652

Skoro w mnogiej liczbie zdanie brzmi: The men drinks. I nie można wybrać odpowiedzi man, to jak brzmiałoby zdanie: Ten mężczyzna pije. ???

1 rok temu

Martynka334652

Na końcu musi być s, bo w tym momencie mężczyźni to they a do they się nie dodaje s na końcu, a jak liczba pojedyncza czyli man to jest he a do he się dodaje s więc jeśli na końcu wyrazu nie ma s to piszemy w liczbie mnogiej.

1 rok temu

Karolina532238

Powinno być pije

9 miesięcy temu

Dinozaur123

Akurat

4 dni temu

ArkadiuszS740956

Łatwę

8 miesięcy temu

Sylwia1446

Czasem po THE jest liczba mnoga

8 miesięcy temu

olafmalon

Kurva mac #########

9 miesięcy temu

MonikaC.K

Cóż,anglista na mojej uczelni by tu też polemizował...ale rację ma autor aplikacji i trudno..

3 lata temu

JuliaJulie3

Błąd! Powinno być the man q nie men

2 lata temu

Diax4

Nie, man oznacza jednego mężczyznę a men kilku...

2 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.