"Nein, die Lampe mag ich nicht."

Çeviri:Hayır, lambayı beğenmiyorum.

February 10, 2017

9 Yorum
Tartışma kilitli.


gulseakdemir

cümle neden devrik ich mag die lampe nicht yada ich mag nicht die lampe olamaz mı


SERDARSAYAR81

Cümle devrik çünkü burada özne olarak kullanılan lamba yani lambayı sevmediğini vurgulamak istemiş.


SabaBenzer

Lambayı sevmedim kabul edilmeli


SERDARSAYAR81

Ne zaman lambayı sevmedin? Bu sorunun cevabı bu cumlede yok. Ve o cümle geçmişi belli ediyor burada gelecek zaman yok.


Ali0689

Lamba beni sevmiyor nasil soylenir?


unutmaz

Die lampe mag nicht mich


glnaz200360

Niye die lampe one kecib?


Salsaboyy

hayır, Lambayı sevmiyorum dedim kabul etmedi :( Bu bölüm çok kanser


Mr_Bugray

sevmek liebe beğenmek mag o yüzden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.