1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er spricht mit beiden."

"Er spricht mit beiden."

Çeviri:O, ikisiyle konuşuyor.

February 10, 2017

5 Yorum


canilecana

beide: ikisi, her ikisi demek


SarhatAram

Harfler bir kelimenin sonuna geldiğinde kelime baştan sona kadar değişiyor


nejatkerimoglu

bei yanında değilmiydi ikisiyle nasıl oldu ?


Ali0689

beide=ikisi çoğul olduğu için artikeli die(çoğul) gibi düşünüp die(çoğul) dativde den'e dönüştüğünden beide nin sonuna -n mi getirdik? cevaplayabilirseniz çok müteşekkir olurum.


alibektas34

Dativ olarak kullanıldığında, sıfatlar "-(e)n" takısı alıyor tüm artikeller için. "Beide" bildiğim kadarıyla bir sıfat ve artikeli yok, ancak buradaki kullanımı isimleşmiş sıfat olabilir, emin değilim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.