1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Igen, köszi!"

"Igen, köszi!"

Fordítás:Yes, thanks!

March 4, 2014

5 hozzászólás


Luca80678

Tamás Radnai: te kb. 5 lehetsz angolból ;"D


Panni2

Miért van itt a thanks végén az s?


radnaitomi

Mert így van a szó angolul :

  • Kösz = Thanks

Csak többes számú alakja létezik. (Már a főnévnek (köszönet), igeként persze van 'thank': 'Thank you')


Karolina412150

Mert a thanks rövidítése a thank you-nak


DnielLakat3

Miért nem jó oda a you

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.