Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bazen ben sabah uyurum."

Çeviri:Sometimes I sleep in the morning.

4 yıl önce

7 Yorum


Prmdfn

sıklık ifadesi neden başta? sonda olması gerekmiyormu

1 yıl önce

gocmen_05

bi önceki soruda "at the dinner" yazdım "the" olduğu için kabul etmedi. burada da "in morning" yazdım "the" olmadığı için kabul etmiyor. bu kadar önemli mi bu "the" ??

4 yıl önce

sebiska.co

Evet cok cok onemli

2 yıl önce

SerdalSoydan

neden the var hangi sabah olduğu belli değil ki

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"in the morning", "in the evening" "in the afternoon" her zaman bu sekilde kullanilir, aklinizda böyle kalsin

4 yıl önce

IkM15j

Bize okulda "sometimes" ın bu tür cümlelerde fiil ile özne arasında bulunduğu öğretildi. Ancak burada başa getirilmiş.

8 ay önce

melanietay676978

Bende aynısını yazdım ama benimkini kabul etmedi

1 ay önce