"The newspaper"

Fordítás:Az újság

March 4, 2014

33 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kutinoncsi

Akármikor beszélek mikrofonba és jót mondok nem fogadja el!!!! :(


BognrLili

Nekem érzékelte,és jó lett.


Briana138

velem is ez volt utánnamegubtam és abbahagytam xD amugy probáldujra háthá sikerül :)


SmuelBenk

Hàt ha nekem is sikerült volna!


bettyilyes

En is igy vagyok!!!


Jorgistas1

Ugyan ez van vlm is


NagyInezMe1

Ha elmondja aza hang szoro vagy mi ahol ki mondja ott kell ranyomni es amikrofonra is akkor elfigadjA de vellem is ez volt


Mollikutyus2007

Én azt írtam hoyg az újság és wl fogadta


Loru5

Nem érzékeli amit mondok!???


Nora_2002

Nem jó a mikrofon!


NemRoli

akkor írjál inkább


bettyilyes

En mar nem ertem h mi a kulonbseg a " the" es az "an" kozott! :-/


Wolfy128521

The = A/Az (határozott névelő); a/an = egy (határozatlan névelő)


IstvnKopac

Akinek nem jo a mikrofon az tatsa ki a szajat es beszeljen hangosan


Lizumizu1

Jót mondok és nem fogadja el.


Gymnastical

When do I use a vs az


Brijsven

When a and az are used as definite articles -- a general consideration:

  • Use a when the following word begins with a consonant

  • Use az when the following word begins with a vowel


Briana138

nálam beszélni kellet :D


Kevin-Maltai

Ezt adják a mai újságban:

2 szülő is feljelentette a Duolingo-t, mert a gyermeküket rossz kiejtés hangokkal tanította a nyelvtanító alkalmazás.


Kevin-Maltai

El ne higgyétek xdddd


andici1

Nálam is kellett beszélni. Én beszéltem, de csak az első szót vette fel.... :-


andici1

Xd én is kipróbálom


Anna994944

Hát én jót mondtam!


[törölt felhasználó]

    nem fogadja el amit jól mondok :(

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.