"I want her near me."

Çeviri:Ben onu yakınımda istiyorum.

4 yıl önce

49 Yorum


sawashian
sawashian

I want her near me too :‘(

3 yıl önce

PrincessofCA

sırf bu yorumu görmek için geldim ve gidiyorum

1 yıl önce

astrongnx

Me too

2 yıl önce

suleelus

yakınımda ve yanımda türkçede aynı şey olmamasına rağmen cevaplarda ikisi de var. ingilizcede her iki durum da aynı şekilde mi ifade ediliyor yoksa bu gözden kaçan bir durum mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

near bu iki anlama da gelebilir cunku.

4 yıl önce

kerem834138

Hangi anlama selcan

2 yıl önce

eXoJeops

For kalıbıyla bi sorum var yardimci olabilir misiniz ?

2 yıl önce

hdogruw

Merhaba,hani türkçe de şuan yapmadığın halde şimdiki zaman ekini kullanırsın ya,'' senin ne dediğini biliyorum,anlıyorum... vb..'' zaman kayması olur böylelikle.. ingilizcede geniş zaman eki/ekleriyle kurduğumuz ancak türkçedeki şimdiki zamandan geniş zaman olayına kaymış cümle var mıdır?

özet:Herhangi bir geniş zaman ingilizce cümlesi,türkçedeki -yor eki getirilerek anlamlaştırılabilir mi?

seni seviyorum mesela ... (aslında geniş zaman anlamı var burada ancak yor ekide var)

4 yıl önce

ahlavya

Aklıma I see' nin günlük dilde 'anlıyorum' diye çevrilebildiği geldi. Belki bir örnek olabilir.

3 yıl önce

-O_K-

Aslında tam olarak Türkçe'deki gibi olmasa da benzer bir zaman kayması var.

Fakat sizin dediğinizin olayı farklı. Geniş zaman demek her zaman demek. Yani dün, bugün, yarın. Seni seviyorum geniş zamanda kullanılır çünkü o kişiyi her zaman seversin.

Ama mesela 4 te tren gelecek, ve sen bunu zaman çizelgesinden biliyorsun. Tren sürekli o saatte geleceği için geniş zaman kullanırsın.

Ya da kesinleşmiş gelecekle ilgili bir olay varsa şimdiki zaman kullanırsın. Türkçe'deki "Biz yarın sinemaya" gidiyoruz ile aynı. Biletler alınmış ve kesin. Gelecek zaman yerine şimdiki zaman kullabiliyorsun.

3 yıl önce

Nermin878847

O yakınımda olsun isterim yazdım yanlış çıktı. Birisi beni aydınlatsın lütfen. Manası aynı ne fark eder ki?

3 yıl önce

tunxtun

İ want he near me :( :( :( :(

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"I want him near me." şeklinde kurabilirsiniz cümleyi.

He: o
Him: onu/ona

11 ay önce

hande_gaye

Ben onu yakınımda istiyorum <3 <3 :*

3 yıl önce

aykuteo

Bende..

3 yıl önce

mparator2

Duolingonun iyi bir güncelleme yapması lazım

3 ay önce

b0c3k

Isterim/istiyorum ayrımını nasıl yapıcaz. Geniş zaman mı şimdiki zaman mı ben anlamadım

3 yıl önce

hasan2189

ingilizcede 'noun continuos verbs' var yani bu fiiller örneğin know.,love want vs gibi sanırım 40 tan fazla fiill var bunlar ing eki almadıkları gibi bütün continuos tense lerde ağırlığını koyan filller dir .

3 yıl önce

Osmannald

Want her zaman geniste kullanilir ama normal fiil de i you yalinsa genis he she de s takisi varsa genis ve ing takisi gelio sa simdiki

3 yıl önce

berke200152

yakınımda yerine yakında dedim ne farkı var yakında derken benim yakınımda demek istemişti m ben

3 yıl önce

04060104

Baglaclarda uzun konu olmasina rameb tek anlatim var

3 yıl önce

heyimf
heyimf

Neden Mean yazdim

3 yıl önce

adem741643

Onu yanimda isterim. Diye yazdim kabul etti. İlginc

2 yıl önce

ilbilge4

Near ı never gibi soyluyor

2 yıl önce

toprak803153

Bende isterem bende

2 yıl önce

legolas95593

Near ne nedirrrrrrrr

2 yıl önce

ZehraKara5

Kimi istemezseniz o burnunuzun dibinde biter

2 yıl önce

gzdenuraky

2 yıl önce

Bytamer1

onu bana yakın istiyorum olması gerekmezmi sonda gelen me bana anlamında da kullanılır ?

2 yıl önce

AyberkOzten

Onu bana yakın istiyorum kabul etmiyor

2 yıl önce

elifaccr

Yanımda olmasını istiyorum olur mu

2 yıl önce

symnrdmrc

Neden 'her' kullaniyor her onun demek degil mi

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Her" cümleye göre "onu/ona/onun" anlamına gelebilir.

"I like her."
(= Onu severim.)

"I help her."
(= Ona yardım ederim.)

"I am her friend."
(= Ben onun arkadaşıyım.)

11 ay önce

metehanoloji

Bana yakın olsun isterim.

2 yıl önce

Hasankarl

Me too

1 yıl önce

phoique7

ben onun yanında olmak istiyorum yazdım ve yanlış dedi

1 yıl önce

Nihal5235

Da koysak da olur amaaaa

1 yıl önce

HamzaK.1

Özürlü gibiyim lan 4 tür karşıma bu çıkıyor 4 ünüde yapamadım aq

1 yıl önce

erhan716178

Ben de yakınımda istiyorum ama olmuyor. Aşk acısı nasıl yazılır :D

1 yıl önce

muratdemir152396

Onu, bana yakın isterim. Cümlesini kabul etmedi.

1 yıl önce

Neko-chan109827

Near neydi

1 yıl önce

Begm47

Neden me demiş

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"I/he/she" gibi zamirler "at/on/with/near" gibi edatlardan sonra kullanılınca "me/him/her"e dönüşüyor.

• near her (= ona yakın)
• with him (= onunla)
• from me (= benden)

11 ay önce

NAZO462552

Sonuna "n"harfini getirdim diye yanlış saydı.saçmaaaaaaaaaaa

11 ay önce

SehunLuhanvivi

Ben de near me istiyorum

10 ay önce

qarayevate

Seni yakinimda istemiyorum!!!

6 ay önce

SmashTR

Onu yakınımda olmasını istiyorum demek daha iyi değil mi?

5 ay önce

-PJM-

"Ben onun yanıma gelmesini istiyorum" neden olmaz ki?

3 ay önce

-PJM-

"Ben onun yanıma gelmesini isterim" nasıl olacak,*

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.