"I want her near me."

Çeviri:Ben onu yakınımda istiyorum.

March 4, 2014

91 Yorum


sawashian

I want her near me too :‘(

July 15, 2015

ItsAlexaMoon

sırf bu yorumu görmek için geldim ve gidiyorum

April 6, 2017

Saliha868019

CCc PrincessofCA CcC gidiyor

July 10, 2019

atican2

Gerçekten mi?!!!!!

July 29, 2019

astrongnx

Me too

October 30, 2015

suleelus

yakınımda ve yanımda türkçede aynı şey olmamasına rağmen cevaplarda ikisi de var. ingilizcede her iki durum da aynı şekilde mi ifade ediliyor yoksa bu gözden kaçan bir durum mu ?

March 4, 2014

Selcen_Ozturk

near bu iki anlama da gelebilir cunku.

March 25, 2014

kerem834138

Hangi anlama selcan

March 15, 2016

eXoJeops

For kalıbıyla bi sorum var yardimci olabilir misiniz ?

February 18, 2016

suleelus

Teşekkür ediyorum. Keske gitmeyip kalsaydınız burada

February 26, 2019

hdogruw

Merhaba,hani türkçe de şuan yapmadığın halde şimdiki zaman ekini kullanırsın ya,'' senin ne dediğini biliyorum,anlıyorum... vb..'' zaman kayması olur böylelikle.. ingilizcede geniş zaman eki/ekleriyle kurduğumuz ancak türkçedeki şimdiki zamandan geniş zaman olayına kaymış cümle var mıdır?

özet:Herhangi bir geniş zaman ingilizce cümlesi,türkçedeki -yor eki getirilerek anlamlaştırılabilir mi?

seni seviyorum mesela ... (aslında geniş zaman anlamı var burada ancak yor ekide var)

July 25, 2014

ahlavya

Aklıma I see' nin günlük dilde 'anlıyorum' diye çevrilebildiği geldi. Belki bir örnek olabilir.

November 16, 2014

-O_K-

Aslında tam olarak Türkçe'deki gibi olmasa da benzer bir zaman kayması var.

Fakat sizin dediğinizin olayı farklı. Geniş zaman demek her zaman demek. Yani dün, bugün, yarın. Seni seviyorum geniş zamanda kullanılır çünkü o kişiyi her zaman seversin.

Ama mesela 4 te tren gelecek, ve sen bunu zaman çizelgesinden biliyorsun. Tren sürekli o saatte geleceği için geniş zaman kullanırsın.

Ya da kesinleşmiş gelecekle ilgili bir olay varsa şimdiki zaman kullanırsın. Türkçe'deki "Biz yarın sinemaya" gidiyoruz ile aynı. Biletler alınmış ve kesin. Gelecek zaman yerine şimdiki zaman kullabiliyorsun.

August 25, 2015

Nermin878847

O yakınımda olsun isterim yazdım yanlış çıktı. Birisi beni aydınlatsın lütfen. Manası aynı ne fark eder ki?

September 2, 2015

tunxtun

İ want he near me :( :( :( :(

September 1, 2015

incikin_

"I want him near me." şeklinde kurabilirsiniz cümleyi.

He: o
Him: onu/ona

November 1, 2017

hande_gaye

Ben onu yakınımda istiyorum <3 <3 :*

April 21, 2015

aykutozgur_

Bende..

June 16, 2015

mparator2

Duolingonun iyi bir güncelleme yapması lazım

June 17, 2018

b0c3k

Isterim/istiyorum ayrımını nasıl yapıcaz. Geniş zaman mı şimdiki zaman mı ben anlamadım

February 4, 2015

hasan2189

ingilizcede 'noun continuos verbs' var yani bu fiiller örneğin know.,love want vs gibi sanırım 40 tan fazla fiill var bunlar ing eki almadıkları gibi bütün continuos tense lerde ağırlığını koyan filller dir .

February 24, 2015

Osmannald

Want her zaman geniste kullanilir ama normal fiil de i you yalinsa genis he she de s takisi varsa genis ve ing takisi gelio sa simdiki

June 18, 2015

berke200152

yakınımda yerine yakında dedim ne farkı var yakında derken benim yakınımda demek istemişti m ben

March 27, 2015

04060104

Baglaclarda uzun konu olmasina rameb tek anlatim var

June 6, 2015

heyimf

Neden Mean yazdim

October 2, 2015

adem741643

Onu yanimda isterim. Diye yazdim kabul etti. İlginc

November 5, 2015

ilbilge4

Near ı never gibi soyluyor

November 29, 2015

toprak803153

Bende isterem bende

December 20, 2015

legolas95593

Near ne nedirrrrrrrr

February 6, 2016

ZehraKara5

Kimi istemezseniz o burnunuzun dibinde biter

February 7, 2016

gzdenuraky

February 18, 2016

Bytamer1

onu bana yakın istiyorum olması gerekmezmi sonda gelen me bana anlamında da kullanılır ?

June 20, 2016

AyberkOzten

Onu bana yakın istiyorum kabul etmiyor

June 30, 2016

elifaccr

Yanımda olmasını istiyorum olur mu

July 30, 2016

symnrdmrc

Neden 'her' kullaniyor her onun demek degil mi

September 3, 2016

incikin_

"Her" cümleye göre "onu/ona/onun" anlamına gelebilir.

"I like her."
(= Onu severim.)

"I help her."
(= Ona yardım ederim.)

"I am her friend."
(= Ben onun arkadaşıyım.)

November 1, 2017

metehanoloji

Bana yakın olsun isterim.

October 6, 2016

Hasankarl

Me too

October 23, 2016

phoique7

ben onun yanında olmak istiyorum yazdım ve yanlış dedi

November 24, 2016

Nihal5235

Da koysak da olur amaaaa

March 17, 2017

HamzaK.1

Özürlü gibiyim lan 4 tür karşıma bu çıkıyor 4 ünüde yapamadım aq

June 6, 2017

erhan716178

Ben de yakınımda istiyorum ama olmuyor. Aşk acısı nasıl yazılır :D

June 20, 2017

muratdemir152396

Onu, bana yakın isterim. Cümlesini kabul etmedi.

August 2, 2017

Neko-chan109827

Near neydi

August 16, 2017

Begm47

Neden me demiş

August 29, 2017

incikin_

"I/he/she" gibi zamirler "at/on/with/near" gibi edatlardan sonra kullanılınca "me/him/her"e dönüşüyor.

• near her (= ona yakın)
• with him (= onunla)
• from me (= benden)

November 1, 2017

NAZO462552

Sonuna "n"harfini getirdim diye yanlış saydı.saçmaaaaaaaaaaa

November 1, 2017

SehunLuhanvivi

Ben de near me istiyorum

November 28, 2017

qarayevate

Seni yakinimda istemiyorum!!!

April 1, 2018

SmashTR

Onu yakınımda olmasını istiyorum demek daha iyi değil mi?

April 28, 2018

-PJM-

"Ben onun yanıma gelmesini istiyorum" neden olmaz ki?

June 19, 2018

-PJM-

"Ben onun yanıma gelmesini isterim" nasıl olacak,*

June 28, 2018

Mehmet691653

Her yerine him olamaz mıydı neden yanlış diyor

October 25, 2018

Mehmet691653

me too

February 11, 2019

PervinGlSm

Yanlış basıldı ::*(

February 17, 2019

hocaaam

İngiluzca konuşma diludur(mimik) gramer yaparik ogrenilmezdur.......haçan!

February 23, 2019

hocaaam

Gramer calisarak göle maya caliyonuz.YA TUTARSA!

February 23, 2019

AknK6

Yanımda istediğim "her" demekki ben erkeğim.

April 7, 2019

Mehmet691653

ben onu yakınımda istiyorum

July 29, 2019

iremKaymak1

ben yakınıma istitorum yazdım

September 2, 2019

Mehmet691653

Ben onu yakınıma istiyorum (anlamı)

September 2, 2019

D.yp

I want= ihtiyacim var, demekdir bence

September 7, 2019

ozerhncr

Sondaki me cumleye nasil bir anlam katkisi oluyor

July 19, 2015

Mercan813491

Çok duygusal :)

August 8, 2015

ekrem041

ıngılızlerın kurdukları cumleye bak bırısını bastan alıyor bırısını ortadan bırısını en sondan karman corman en sonunda kelıme uretıyorlar aslında cok zor degıl kelımelrı ıyıce ezberleyıp cumle kurulabılır ama benım anlamadıgım bu ıngılızler bu kelımelerı nasıl anlıyorlar hadı bız turkuz her seyden anlar yaparız..

September 28, 2015

cevcet

bu derste olması gereken ses hiç çıkmadı; ders sessiz.

October 4, 2015

nazxcune

Efkarlandim adfghjk

June 11, 2017

Zeynep370648

oldukça efkarlı

July 27, 2017

inncengn

kendimi o kadar kaptırmışım ki senin yanımda istiyorum yazdım...

October 6, 2015

adem741643

O kizi sana vermezler selcen :p

November 5, 2015

Morebek

Ben yanımda onu isterim daha iyi değil mi

November 7, 2015

fatih355644

Soru zordu nedense?!?????

November 23, 2015

eXoJeops

Değil

February 18, 2016

thedarkpower

burada me nin kattığı anlamı anlamadım :(

December 22, 2015

youvebeenozgeed

i want her near to me yazdım kabul etmedi???

December 27, 2015

SAMET281896

To yu kullanmaman gerekirdi o yuzden kabul etmemistir

January 28, 2016

BeratOzyig

Neden she degil de her

January 22, 2016

KamilTosun2

she o denek her ise onu anlamı taşır

October 5, 2017

MustafaAyd19960

O bana yakin olsun isterim :' -(

January 24, 2016

llegion1997

düşündürdü :'(

July 30, 2016

abdullah641818

offf

September 1, 2016

eceqea

Bana yakin olsun istiyorum neden olmuyor

December 4, 2014

Supersenglishfur

Yakinlarimda dedim kabul etmedi yaaaaaaaaa

October 28, 2014

kuala16

BEN ONU BANA YAKIN İSTİYORUM. NİYE OLMUYOR?

October 21, 2014

Edibe_Sahil

cümlede bana geçmiyor. ı(ben)want(istiyorum)her(onu)near me (yanımda)

December 22, 2014

hilal___lcy

Onu yanima isterim neden olmaz?

April 22, 2014

BarKayal

Onu yanimda istiyorum neden olmadi?

October 9, 2014

umutatakul

Kızı yakınımda isterim yazdım kabul etmedi

December 16, 2014

usufuanik

Cümlede kız geçmiyor.

December 21, 2014

selcen0

"yanımdaki kızı istiyorum" neden olmaz?

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

o bambaska bir sey. "I want the girl (who is) next to me"

March 25, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.