1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She speaks English well."

"She speaks English well."

Çeviri:O İngilizceyi iyi konuşur.

March 4, 2014

34 Yorum


serpilb4s

well neden en sonda ?


sonterekeme

https://www.fluentu.com/blog/english-tur/ingilizce-zarflar/ buradan zarflar konusuna bakarsaniz iyi anlamış olursunuz. Gercekten çok faydalı bir anlatım


fyec

O ingilizce iyi konuşur kabul edilmeli


imanaz1

Yi eki gelmeli


Samira519733

Evet haklısın bende öyle yazdım kabul edilmedi


alican98

Kelimenin üzerine fareyi götürünce well için güzel,iyi manası çıkıyor. O İngilizceyi güzel konuşur diyorum kabul etmiyor. Aynı manayı vermiyor mu?


elmira697329

O çok güzel biridir desem yüzünün güzel olduğunu anlarsın di mi, o çok iyi biridir desem onun merhametli biri olduğunu anlarsın,aradaki fark bence bu


SalihBilgili

"o iyi bir şekilde ingilizce konuşur" kabul etmesi gerekmez mi ? "Well" kelimesi "iyi bir şekilde" yi karşılıyor diye hatırlıyorum da.


FeyzaSunker

Yanlış bilmiyorsam well sadece "iyi" anlamında


Mauzekeler

Well (iyi) demektir


misbursed

Laf olsun diye yazan üyelerin üyelikleri iptal olamaz mı. Resmen dalga geçen arkadaşlar var. Bu yaştayım bana Türkçe öğretmeye kalkıyor. Hİç bir yazıda Türk'çe diye bir kelime gördün mü.


sound-voice

Bircok kisi english in basina the nin neden kullanilmadigini sormus fakat verilmis bir cevep goremedim. Baska seyler uzerine tartismak yerine ogrenmek bilgilendirmek uzerine yorum yapsak daha iyi olacak sanirim.


buket993

well neden sonda? yani neden she speaks well english demiyoruz?


ruveyda123006

O iyi ingilizce konusur dedim kabul etmedi


Ramil555694

O Ingilizce iyi konuşur. Neden olmuyor? O Ingilizceyi iyi konuşurla, O Ingilizce iyi konuşur arasında ne fark var? Bilen biri söylesin lütfen


Su-han

"O ingilizceyi iyi konusur" burada ingilizcedeki yetkinliginden bahsediyor. " O ingilizce iyi konusur" burada ise ingilizce konusurken anlatmak istedikkerini daha iyi ifade eder anlami var.


fjdhdhsjdbjdj

O ingilizce iyi konuşur neden yanlış heo böyle şeyler yanlış oluyor bıktım artık


cerkesomer

O iyi ingilizce konuşur olmazmi the yok çünkü


Su-han

Cunku "iyi ingilizce" dersek iyi sifat olur. Burada vurgulanmak istenen ingilizcenin iyi ,kotu ,cirkin olmasi degil ingilizce konusma yetisinin duzeyi.


Zeynep267445

Çok iyi =well olmaz mı


TutkunOlkun

Ben de aynı hataya düştüm, ama "very well" diye de bir tabir var.


zkan305871

Well neden sonda cevap verebilecek var mı?


muratyasar1453

Well neden sonda bunu biri izah edebilirmi


sufi2008

Zeynep well cok demek


sufi2008

Ben karıstırdım zeynep pardon


BirsenCakm

O iyi İngilizceyi konuşur neden kabul değil


Ramil555694

Bende anlamadım...senin gibi yazmışdım


Shahrazad26

Why is accusative used here?


sema883806

O ingilizceyi iyi konuşur dedim kabul etmiyor ki


ifa904627

O iyi İngilizce konuşur dedim Kabul etmedi


irem826168

o iyi ingilizce konuşur, aynı şey olmuyor mu??


yktsuzan

Doğru cevaba yanlış olduğunu söyledi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.