"She speaks English well."

Çeviri:O İngilizceyi iyi konuşur.

4 yıl önce

50 Yorum


serpilb4s

well neden en sonda ?

3 yıl önce

aleynatece

Cunku speaks gibi fiil değil zaten ingilizcede mantik tersten cumleyi okumaktir speaksla yer degistirdigimizde uyumlu olmuyor.

1 yıl önce

alican98

Kelimenin üzerine fareyi götürünce well için güzel,iyi manası çıkıyor. O İngilizceyi güzel konuşur diyorum kabul etmiyor. Aynı manayı vermiyor mu?

3 yıl önce

elmira697329

O çok güzel biridir desem yüzünün güzel olduğunu anlarsın di mi, o çok iyi biridir desem onun merhametli biri olduğunu anlarsın,aradaki fark bence bu

3 yıl önce

fyec

O ingilizce iyi konuşur kabul edilmeli

3 yıl önce

zeynepergene

tabi kabul etmez

2 yıl önce

imanaz1

Yi eki gelmeli

2 yıl önce

SalihBilgili

"o iyi bir şekilde ingilizce konuşur" kabul etmesi gerekmez mi ? "Well" kelimesi "iyi bir şekilde" yi karşılıyor diye hatırlıyorum da.

4 yıl önce

FeyzaSunker

Yanlış bilmiyorsam well sadece "iyi" anlamında

4 yıl önce

Mauzekeler

Well (iyi) demektir

4 yıl önce

MervePnarY

Ya burda ingilizce ogreniyoruz siz neden bahsediyosunuz metehan ucbudak bilmek ve konusmak farklidir bilmek know konusmak talk demektir well de burda iyi manasinda geciyo heralde baska yerlerde de guzel olarak kullaniliyo olabilir lutfen konuyu dagitmayalim burda ingilizceden bahsediyoruz turkceden ve baska seylerden degil

3 yıl önce

misbursed

Laf olsun diye yazan üyelerin üyelikleri iptal olamaz mı. Resmen dalga geçen arkadaşlar var. Bu yaştayım bana Türkçe öğretmeye kalkıyor. Hİç bir yazıda Türk'çe diye bir kelime gördün mü.

3 yıl önce

Zeynep267445

Çok iyi =well olmaz mı

3 yıl önce

TutkunOlkun

Ben de aynı hataya düştüm, ama "very well" diye de bir tabir var.

3 yıl önce

sema883806

O ingilizceyi iyi konuşur dedim kabul etmiyor ki

1 yıl önce

Ramil555694

O Ingilizce iyi konuşur. Neden olmuyor? O Ingilizceyi iyi konuşurla, O Ingilizce iyi konuşur arasında ne fark var? Bilen biri söylesin lütfen

1 yıl önce

Su-han

"O ingilizceyi iyi konusur" burada ingilizcedeki yetkinliginden bahsediyor. " O ingilizce iyi konusur" burada ise ingilizce konusurken anlatmak istedikkerini daha iyi ifade eder anlami var.

10 ay önce

arafkyamet

Saçma

3 yıl önce

cerkesomer

O iyi ingilizce konuşur olmazmi the yok çünkü

3 yıl önce

Su-han

Cunku "iyi ingilizce" dersek iyi sifat olur. Burada vurgulanmak istenen ingilizcenin iyi ,kotu ,cirkin olmasi degil ingilizce konusma yetisinin duzeyi.

10 ay önce

Murat478789

Bunu nasıl soru yaparız

3 yıl önce

PerfectionistEVK

She speaks English : O İngilizce bilir Seklinde bir soru cevap var bu uygulamada ama She speaks English well : O İngilizce'yi iyi bilir Olmuyor. Sacma degil mi?

3 yıl önce

harmania

İngilizce iyi konuşur neden olmuyor

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

O iyi ingilizce bilir neden olmuyor

3 yıl önce

TutkunOlkun

Çünkü ingilizce bildiği halde konuşamayanlar da var.

3 yıl önce

serim9

Adasa

1 yıl önce

DilsadeGngr

daha önceki hesabımda "bilir" i kabul ediyor, "konuşur" u kabul etmiyordu

2 yıl önce

serim9

Çünkü bilmek 'know' ama cümlede 'speak' kullanılmış.

1 yıl önce

Novruz5

O "İngilizceyi" iyi konuşur olması için The English olması gerekmezmi?

2 yıl önce

mcdonaldsbigmac

Onun ingilizcesi iyi neden olmuyor

2 yıl önce

zeynepergene

bana dedi kesin

2 yıl önce

ZaferHayta

"O İngilizce'yi iyi konuşur." çevirisini kabul ediyor arkadaşlar. "İyi bir şekilde" veya "güzel" kelimeleri kabul olmayacaktır. Türkçe'yi kıyas almayın.

2 yıl önce

zkanpolat3

Well neden sonda?

2 yıl önce

tugerr

well'in sonda olması? Cümle yapısında farklı yerlerde kullanılıyor diye hatıylıroum ama yanlışım var acaba:/?

2 yıl önce

venamiri
venamiri

ingilizcesine bu cevabı yazdım kabul etmedi...

2 yıl önce

imanaz1

Belki de öyledir

2 yıl önce

sound-voice

Bircok kisi english in basina the nin neden kullanilmadigini sormus fakat verilmis bir cevep goremedim. Baska seyler uzerine tartismak yerine ogrenmek bilgilendirmek uzerine yorum yapsak daha iyi olacak sanirim.

2 yıl önce

senasena9

Hile=butona bastıktan sonra ses tuşuna tıklayın tabi böyle bir şey yapmayın

2 yıl önce

zkan305871

Well neden sonda cevap verebilecek var mı?

2 yıl önce

muratyasar1453

Well neden sonda bunu biri izah edebilirmi

1 yıl önce

buket993

well neden sonda? yani neden she speaks well english demiyoruz?

1 yıl önce

sufi2008

Zeynep well cok demek

1 yıl önce

sufi2008

Ben karıstırdım zeynep pardon

1 yıl önce

BirsenCakm

O iyi İngilizceyi konuşur neden kabul değil

1 yıl önce

Ramil555694

Bende anlamadım...senin gibi yazmışdım

1 yıl önce

Shahrazad26

Why is accusative used here?

1 yıl önce

ruveyda123006

O iyi ingilizce konusur dedim kabul etmedi

1 yıl önce

CeydaBetl

Hello

1 yıl önce

Zehra545051

ins canım yaa

1 yıl önce

ifa904627

O iyi İngilizce konuşur dedim Kabul etmedi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.