Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She speaks English well."

Çeviri:O İngilizceyi iyi konuşur.

0
4 yıl önce

49 Yorum


serpilb4s

well neden en sonda ?

17
Cevap ver2 yıl önce

aleynatece

Cunku speaks gibi fiil değil zaten ingilizcede mantik tersten cumleyi okumaktir speaksla yer degistirdigimizde uyumlu olmuyor.

0
Cevap ver1 yıl önce

alican98

Kelimenin üzerine fareyi götürünce well için güzel,iyi manası çıkıyor. O İngilizceyi güzel konuşur diyorum kabul etmiyor. Aynı manayı vermiyor mu?

10
Cevap ver3 yıl önce

elmira697329

O çok güzel biridir desem yüzünün güzel olduğunu anlarsın di mi, o çok iyi biridir desem onun merhametli biri olduğunu anlarsın,aradaki fark bence bu

0
Cevap ver2 yıl önce

fyec

O ingilizce iyi konuşur kabul edilmeli

8
Cevap ver3 yıl önce

zeynepergene

tabi kabul etmez

1
Cevap ver2 yıl önce

imanaz1

Yi eki gelmeli

0
Cevap ver2 yıl önce

SalihBilgili

"o iyi bir şekilde ingilizce konuşur" kabul etmesi gerekmez mi ? "Well" kelimesi "iyi bir şekilde" yi karşılıyor diye hatırlıyorum da.

3
Cevap ver4 yıl önce

FeyzaSunker

Yanlış bilmiyorsam well sadece "iyi" anlamında

7
Cevap ver4 yıl önce

Mauzekeler

Well (iyi) demektir

3
Cevap ver3 yıl önce

MervePnarY

Ya burda ingilizce ogreniyoruz siz neden bahsediyosunuz metehan ucbudak bilmek ve konusmak farklidir bilmek know konusmak talk demektir well de burda iyi manasinda geciyo heralde baska yerlerde de guzel olarak kullaniliyo olabilir lutfen konuyu dagitmayalim burda ingilizceden bahsediyoruz turkceden ve baska seylerden degil

3
Cevap ver2 yıl önce

misbursed

Laf olsun diye yazan üyelerin üyelikleri iptal olamaz mı. Resmen dalga geçen arkadaşlar var. Bu yaştayım bana Türkçe öğretmeye kalkıyor. Hİç bir yazıda Türk'çe diye bir kelime gördün mü.

2
Cevap ver2 yıl önce

Zeynep267445

Çok iyi =well olmaz mı

1
Cevap ver2 yıl önce

TutkunOlkun

Ben de aynı hataya düştüm, ama "very well" diye de bir tabir var.

3
Cevap ver2 yıl önce

sema883806

O ingilizceyi iyi konuşur dedim kabul etmiyor ki

1
Cevap ver1 yıl önce

Ramil555694

O Ingilizce iyi konuşur. Neden olmuyor? O Ingilizceyi iyi konuşurla, O Ingilizce iyi konuşur arasında ne fark var? Bilen biri söylesin lütfen

1
Cevap ver1 yıl önce

Su-han

"O ingilizceyi iyi konusur" burada ingilizcedeki yetkinliginden bahsediyor. " O ingilizce iyi konusur" burada ise ingilizce konusurken anlatmak istedikkerini daha iyi ifade eder anlami var.

0
Cevap ver7 ay önce

arafkyamet

Saçma

0
Cevap ver3 yıl önce

cerkesomer

O iyi ingilizce konuşur olmazmi the yok çünkü

0
Cevap ver3 yıl önce

Su-han

Cunku "iyi ingilizce" dersek iyi sifat olur. Burada vurgulanmak istenen ingilizcenin iyi ,kotu ,cirkin olmasi degil ingilizce konusma yetisinin duzeyi.

0
Cevap ver7 ay önce

Murat478789

Bunu nasıl soru yaparız

0
Cevap ver2 yıl önce

PerfectionistEVK

She speaks English : O İngilizce bilir Seklinde bir soru cevap var bu uygulamada ama She speaks English well : O İngilizce'yi iyi bilir Olmuyor. Sacma degil mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

harmania

İngilizce iyi konuşur neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

O iyi ingilizce bilir neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

TutkunOlkun

Çünkü ingilizce bildiği halde konuşamayanlar da var.

1
Cevap ver2 yıl önce

serim9

Adasa

0
Cevap ver10 ay önce

DilsadeGngr

daha önceki hesabımda "bilir" i kabul ediyor, "konuşur" u kabul etmiyordu

1
Cevap ver2 yıl önce

serim9

Çünkü bilmek 'know' ama cümlede 'speak' kullanılmış.

0
Cevap ver10 ay önce

Novruz5

O "İngilizceyi" iyi konuşur olması için The English olması gerekmezmi?

0
Cevap ver2 yıl önce

mcdonaldsbigmac

Onun ingilizcesi iyi neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

zeynepergene

bana dedi kesin

0
Cevap ver2 yıl önce

ZaferHayta

"O İngilizce'yi iyi konuşur." çevirisini kabul ediyor arkadaşlar. "İyi bir şekilde" veya "güzel" kelimeleri kabul olmayacaktır. Türkçe'yi kıyas almayın.

0
Cevap ver2 yıl önce

zkanpolat3

Well neden sonda?

0
Cevap ver2 yıl önce