Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz çilek suyu içeriz."

Çeviri:We drink strawberry juice.

4 yıl önce

21 Yorum


ELACA

hangi hallerde drinks kullanıyor anlamıyorum hep orda hata yapıyorum..

4 yıl önce

omercito
omercito

Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" eklerini almak zorunda. 3. tekil şahıs dışındaki şahıslar için ise fiiller herhangi bir ek almıyor.

I drink

You drink

He/She/It drinks

We drink

You drink

They drink

4 yıl önce

ELACA

çok teşekkür ederim:))

4 yıl önce

facemagazine

Sağol daha yeniyim ingilizce ogrenmede

4 yıl önce

akinnet

teşekkürler :)

4 yıl önce

BuseEser

Teşekkrler

3 yıl önce

EmreSoysal

I you we they gibi olaylarda s takisi gelmez he she it woman boy man gibi kişi isimlere s takisi gelir

4 yıl önce

redland1988

We drink the Strawberry juice neden kabul etmedi

4 yıl önce

hdadasoglu

Çilek suyunu deseydi the kullanacaktik

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Belirli bir çilek suyu değil

3 yıl önce

ozzzan1994

Belirli bir çilek suyu değilse a strawberry juice desek olur mu. Olmuyor çünkü denedim :D ama neden?

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Aslında olması gerekiyor, yani eğer olursa anlam çok değişmez. Ama çeviride 'Biz çilek suyu içeriz' yazıyor. Yani biz bir çilek suyu içeriz yazmıyor. Ben böyle anladım, yanlış da olabilir tabii :D

2 yıl önce

EmreKARAOR

Cunku the seceneklerde bile yok

11 ay önce

zeynos2003

ben zaten öyle konuşmuştum ama yanlış dediniz

3 yıl önce

love-zeynep33

Yanlız he she it de s es takısı geliyor ayrıca s takısı getirip yanlış yapanlar sıklıkla yapılan cümlelerde ing gelir ve buradada gelmeliydi çünkü içeriz diyor sıklıkla yaptığı bişey soru yanlış yanş

3 yıl önce

BahriTuna

Merhaba “We“ den sonra “are“ neden gelmedi. Onun kurali nasildi?

3 yıl önce

mehmetagca

We drink the strawberry juice yazdim kabul etmedi, the kullanilmasi yanlismi olur?

3 yıl önce

Elif175036

We are niye demedik

1 yıl önce

Asude618193

Sadece drink in sonuna s koydum gerisi doğru

11 ay önce

SevalGktas

I learn.Thanks

2 ay önce

mor_kelebek

strawberry nin başına the gelmesi gerekmez mi ? suyu demiş çünkü

1 ay önce