1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bir elma yersin."

"Sen bir elma yersin."

Çeviri:You eat an apple.

March 4, 2014

20 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    are, şimdiki zaman için kullanılır. bu örnekte geniş zaman işlenmiş.


seckin.dur

    You dan sonra are neden yok?


aoskdaosdkoas

    you dan sonra are yazarsanız cümlenin hiçbir anlamı olmaz.


esra.kapla

    Neden anlamı olmaz anlamadım ?


GkyzSever

    Çünkü am is are isim cumlesinde kullanılır örneğin: I am a student.


Sid628409

    Because eat is verb


karabela231

    benim anlamadığım sesimi zor algılıyor


Ramazan540540

    Benimde bir ara öyleydi ama sonradan düzeldi


btsarmy744408

    Eats değil the you he she de "s" geliyor du


Enesyunus

    Yanlış biliyorsam düzeltin are olmak fiilidir oraya are yazarsaniz elma olmak olur :)


elifpehlivan13

    ben an yerine a yazdim neden yanliş oldu anlamadim bilen varsa soyleye bilirmi


mervee3040

    Cunku kelime sesli harfle basliyor o yuzden an gelir.


yldz922523

    Apple'ın ilk harfi a sesli olduğu için 'a apple yerine an apple' demelisin.Eger sessiz olsaydı mesele bread kelimesindeki gibi.Bu sefer ' b ile başladığı için an bread değil a bread' demelisin:)


GkyzSever

    Sesli harfle başladığı için an kullanıldı sessiz harfle başlasaydı a kullanılırdı örneğin a bread b ile başlamış sessiz


LeventAsla4

    çünkü sesli harflerden önce an kullanılır


jacklin948644

    Duolongonun yeni yuzu hic olmamis benim daha once gectigim yerleri yapiyorum tamam onemli degil ama yaptigim egzersisleri bari gosterin


Ofelya193809

    Lütfen yardım edinnnnn


Ramazan540540

    Sorunum bu soruyşa işgili değil bana hikayaler geldi ve hepsini yaptım ve bitirdiğimde kısa bir süre sonra yenileri gelecek yazdı ancak tam 6 7 ay dır bekliyorum ve hiçbir değişiklik olmadı


Hamide905289

    8 yaşındaki kardeşim yaptı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.