"Sen bir elma yersin."

Çeviri:You eat an apple.

4 yıl önce

14 Yorum


thenewicelandic

are, şimdiki zaman için kullanılır. bu örnekte geniş zaman işlenmiş.

4 yıl önce

seckin.dur

You dan sonra are neden yok?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

you dan sonra are yazarsanız cümlenin hiçbir anlamı olmaz.

4 yıl önce

esra.kapla

Neden anlamı olmaz anlamadım ?

4 yıl önce

YasinMavil

Çok kolay

4 yıl önce

aleynam33

Sana kolay olabilir

3 yıl önce

elifpehlivan13

aynen sana kolay olabilir ama bize degil

3 yıl önce

karabela231

benim anlamadığım sesimi zor algılıyor

3 yıl önce

Enesyunus

Yanlış biliyorsam düzeltin are olmak fiilidir oraya are yazarsaniz elma olmak olur :)

4 yıl önce

elifpehlivan13

ben an yerine a yazdim neden yanliş oldu anlamadim bilen varsa soyleye bilirmi

3 yıl önce

mervee3040

Cunku kelime sesli harfle basliyor o yuzden an gelir.

3 yıl önce

LeventAsla4

neden an apple

1 yıl önce

LeventAsla4

çünkü sesli harflerden önce an kullanılır

1 yıl önce

jacklin948644

Duolongonun yeni yuzu hic olmamis benim daha once gectigim yerleri yapiyorum tamam onemli degil ama yaptigim egzersisleri bari gosterin

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.