1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bir elma yersin."

"Sen bir elma yersin."

Çeviri:You eat an apple.

March 4, 2014

12 Yorum


thenewicelandic

are, şimdiki zaman için kullanılır. bu örnekte geniş zaman işlenmiş.


seckin.dur

You dan sonra are neden yok?


aoskdaosdkoas

you dan sonra are yazarsanız cümlenin hiçbir anlamı olmaz.


esra.kapla

Neden anlamı olmaz anlamadım ?


karabela231

benim anlamadığım sesimi zor algılıyor


Enesyunus

Yanlış biliyorsam düzeltin are olmak fiilidir oraya are yazarsaniz elma olmak olur :)


elifpehlivan13

ben an yerine a yazdim neden yanliş oldu anlamadim bilen varsa soyleye bilirmi


mervee3040

Cunku kelime sesli harfle basliyor o yuzden an gelir.


yldz922523

Apple'ın ilk harfi a sesli olduğu için 'a apple yerine an apple' demelisin.Eger sessiz olsaydı mesele bread kelimesindeki gibi.Bu sefer ' b ile başladığı için an bread değil a bread' demelisin:)


LeventAsla4

çünkü sesli harflerden önce an kullanılır


jacklin948644

Duolongonun yeni yuzu hic olmamis benim daha once gectigim yerleri yapiyorum tamam onemli degil ama yaptigim egzersisleri bari gosterin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.