Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen bir elma yersin."

Çeviri:You eat an apple.

4 yıl önce

14 Yorum


seckin.dur

You dan sonra are neden yok?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

you dan sonra are yazarsanız cümlenin hiçbir anlamı olmaz.

4 yıl önce

esra.kapla

Neden anlamı olmaz anlamadım ?

4 yıl önce

YasinMavil

Çok kolay

3 yıl önce

aleynam33

Sana kolay olabilir

3 yıl önce

elifpehlivan13

aynen sana kolay olabilir ama bize degil

2 yıl önce

thenewicelandic

are, şimdiki zaman için kullanılır. bu örnekte geniş zaman işlenmiş.

3 yıl önce

karabela231

benim anlamadığım sesimi zor algılıyor

2 yıl önce

Enesyunus

Yanlış biliyorsam düzeltin are olmak fiilidir oraya are yazarsaniz elma olmak olur :)

3 yıl önce

elifpehlivan13

ben an yerine a yazdim neden yanliş oldu anlamadim bilen varsa soyleye bilirmi

2 yıl önce

mervee3040

Cunku kelime sesli harfle basliyor o yuzden an gelir.

2 yıl önce

LeventAsla4

neden an apple

10 ay önce

LeventAsla4

çünkü sesli harflerden önce an kullanılır

10 ay önce

jacklin948644

Duolongonun yeni yuzu hic olmamis benim daha once gectigim yerleri yapiyorum tamam onemli degil ama yaptigim egzersisleri bari gosterin

5 ay önce