Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Strach jest zły."

Tłumaczenie:Fear is bad.

1 rok temu

4 komentarze


Lakier88

Why not evil?

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Jest duża różnica między tymi słowami:

  • "bad" oznacza: niedobry, szkodliwy, kiepski, marny, słaby, poważny, dotkliwy, ciężki, zepsuty, nieświeży (o jedzeniu), nikczemny, niegrzeczny (o osobie), ordynarny, wulgarny (np. język, zachowanie)
  • "evil" oznacza: zły, nikczemny, diabelski, niemoralny
  • jest jeszcze słowo "wrong", które oznacza: błędny, nieprawidłowy, niepoprawny, niezgodny z oczekiwaniem, niewłaściwy (nie ten co trzeba), nieodpowiedni, niepasujący

Tych słów najczęściej nie można stosować zamiennie.

1 rok temu

maja216779

Niby czemu

4 miesiące temu

br0d4
br0d4
Mod

To prawdopodobnie nawiązanie do litanii Bene Gesserit z "Diuny" Franka Herberta - jeden z popkulturowych smaczków w Duolingo.

4 miesiące temu