1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That is an egg."

"That is an egg."

Çeviri:O bir yumurta.

February 11, 2017

17 Yorum


gokselvancin

''Şu bir yumurta'' neden olmuyor?

April 5, 2017

AdmVermeks

That şu demek degil mi

February 11, 2017

Angel232288

That şu demek Neden şu bir yumurtadır değil İt is an egg o bir yumurtadır yazılmalıydı

August 7, 2017

Berfin192822

Şu kullandım kabul etmedi

October 12, 2018

Ensar756664

Bu bir yumurta ile o bir yumurta arasindaki fark nedir

August 3, 2017

Yasemin191816

Bu bir yumurta this is an egg dir

July 20, 2018

erdem335226

Bir soruda that icin o yazdigimizda yanlis derken bu soruda su yazdigimiz icin yanlis diyorsunuz

January 22, 2019

Burakdc

That şu anlamında ve daha uzak, erişilmez olanlar için kullanılıyor. This bu anlamında ve daha yakın, erişilebilir olanlar için kullanılıyor. Ama cümle yapısına göre "şu bir yumurta" saçma durduğundan "o" kullanmak daha mantıklı. Zaten ingilizce videolarda da pek ayırt etmiyorlar o kullanabileceğimiz yerlerde de that kullanıyorlar. Mesela "that was very beautiful" diyorlar bir şeyi gösterip söylerken.(bildiğim kadarıyla yazdım kimse yazmamış diye ama araştırıp daha kesin sonuçlara ulaşabilirsiniz.)

March 31, 2019

SudeAnar

Bu bir yumurta neden olmuyor ya

April 14, 2018

tourist54

"O bir yumurtadır." şeklinde de olmalı

June 29, 2018

fatma431818

Cevap verilmemiş yorumlara

November 7, 2018

HakanSait

"That"in ilk anlamı "O" demek sanırım. Google Çeviri öyle diyor.

December 20, 2018

Lancervirtue

şu denilince neden kabul edilmiyor

December 27, 2018

xxnjcs

OLUM BAK DELİRİCEM Bİ SORUDA ANASINI SİKTİMİN "THAT" KELİMESİNİ "ŞU" DİYE KABUL EDERKEN BAŞKA BİR SORUDA "O" DİYE YAZMAZSAK YANLIŞ DİYORSUNUZ. NE BU ÇELİŞKİ LAN GÖTLER

January 16, 2019

AykutKadir

Bu bir yumurta

March 10, 2019

isabattmani

Şu bir yumurta benimkini de kabul etmedi

May 13, 2019

Mersoy1

This "bu" ise, that "şu" olmalıdır.

August 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.