"Meine Größe"

Çeviri:Benim bedenim

February 11, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


smyradnmz

Größe kelimesini büyüklük diye biliyordum ben ama çift anlamı mı var acaba? Bilen yazabilir mi?


Glay331377

Alışveriş yaparken bedenini söylemek için de kullanılıyor. Mesela "Meine Größe ist 34" gibi. Yani Türkçeye çevirirken "benim büyüklüğüm" gibi oluyor. Biraz saçma ama


Yusuf12613

groß sıfat die Größe isim


alihanyucedag

Benziyor diye bu konunun içinde verilmiş. Panik yok!


Ali0689

der größe çıkıyor artikeli translate'de?


Kion-the-lion

translate çoğu zaman yalnış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.