1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What effect does it make?"

"What effect does it make?"

Çeviri:O nasıl bir etki yapar?

March 5, 2014

21 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    "Etkisi ne olur" kabul edilmeliydi. En uygun Türkçe çeviri bu...


cevatim

    nasili genelde how la ifade ettigimiz icin bir turlu mantigini cozemedim yardimci olursaniz sevinirim


unsalcibram

    "Onun yaptığı etki nedir" olarak çevirebiliriz bu cümleyi, o da "o nasıl bir etki yapar" anlamına gelir zate. Ama how la kurunca olur mu bilmiyorum


HATCEAKAKA

    O nasil etki eder yanlis bir cevap mı?


volkanayhan

    Ben de aynısını yazdım yanlış saydı bence kabul etmesi gerek...


afil4506

    Your answer is true. But duolingo is not know Turkish :)


auspices

    What ?? Nasıl ?? "O hangi etkileri yapar" en makul çevirisi değil midir? How effect does it make? dese tamam da


Ycelolakla

    Bu ne etki yapar olmali


SamoG_

    Ne etki eder olabilir saçma bir kısıtlama var


AlperCan2

    Bu ne etkisi yapar yanlış mı?


modene1

    I can imagine: 1. What effect does it have? 2. What difference does it make? but not this one.


highlander762405

    What effect does it HAVE?

    "What effect does it MAKE", İngilizcede olmaz!


-Raaki

    O nasıl etkiler. Doğru kabul etti


Durhasanle1

    Cevabım aynı anlamdadır.


Sibelsibel18

    Yapmak ve etmek aynı anlamı verir , bilginize...


husonet

    Peki hangi etki onu yapar demek istesek nasıl yazarız


lalelalelale

    Bu CUMLEDE NASIL YAZMIYOR ASLINA UYGUN BIR TERCUME DEGIL


hayrunnisa_unal

    Sikim ben böyle soruyuuuuuu


hayrunnisa_unal

    Sadece harfini yanlış yazdım. Doğru saymadı amına koyım


Mustafa5734

    Are You so decent or rude

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
    Başla