1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is he a boy?"

"Is he a boy?"

Çeviri:O bir oğlan mı?

February 12, 2017

156 Yorum


Tansel329232

Mu ne lan sjxhhdhxbwjx

February 19, 2017

elad626956

Aynen amk

February 2, 2018

ahmet773348

Bunu yazan ders almali

March 30, 2018

sunaz927031

Hayir

November 22, 2018

Mr.UfukErdogan

bunu yazan Karslı mı yaa ? :D

March 13, 2017

KRDSTAN
January 2, 2019

KRDSTAN
January 2, 2019

nehirbinnaz14

:)

July 12, 2017

Aydn400132

Ne alaka

August 24, 2017

Seranay5

Ne alka ya

January 10, 2018

laydaNurAk

Ne alaka

August 10, 2018

Metincaliskan34

" Oğlan mu " diyen arkadaş buraya gelsin :) Google translate bile böyle demez be :) Ayıptır :)

March 22, 2017

AieRana1

Oğlan mu dememiş

May 15, 2018

aysenn.turkeel

bu bir erkek çocuk mu olabilir

April 21, 2018

EMINETmer1

O oğlan mı ? Soru eki mu

February 12, 2017

jacklin948644

Türkçe ses uyumuna ters ama kalın sesliler olunca ı yerine u

June 10, 2017

HayatGRBZ

Ayn

March 2, 2017

GLCERENGNE

Cok sacma o cumle

February 19, 2017

Mertahin836550

ne kadar saçma korkuyom artık girle oğlan diyecek diye

September 25, 2017

serkanmeti

Mu yerine m sectim kabul etti ama duzeltilmeli.

June 27, 2017

EFENDCE

bu nasıl bir doğru oğlan mu

August 12, 2017

aliseyfikyncoglu

O bir oğlan mıdır? Is var başta yahu

January 7, 2019

Selcan563341

oğlan mı yazıyorum yanlış diyor

June 14, 2017

Nefati1

o bir oğlan mı? olması gerekir.

June 16, 2017

kigo19

"o bir oğlan mı?" olmalı

June 27, 2017

nehirbinnaz14

mu ne ya kaç defadır mı yazıyorum kabul etmiyor ve ayrıca cümle çok saçma bana katılan varmı ?

July 12, 2017

Fahriye844316

Muu

July 14, 2017

Nehir301021

Doğrusu ''O bir oğlan mı?'' olması lazım bence

July 30, 2017

Musa906166

)

August 12, 2017

minel477393

mu ne dirrrrr

August 21, 2017

glah42672

mu ne be

August 22, 2017

Hakan706946

Abi mu ne lütfen xd

August 24, 2017

feritak

o bir oglan mi - olmali

August 27, 2017

AaTt12

"O bir oğlan mı?" doğru çeviri. "-mu ?" soru eki türkçe ses uyumuna göre yanlış.

August 30, 2017

Anex26

''mı?'' değil mi ya

August 30, 2017

TCMelisa

O oğlan mı cevabını kabul etmeniz gerekiyor!

August 30, 2017

YiitBilece

ya ben buraya o oğlan mı yazdım o oğlan mu dedi adam gibi yapın çeviri ya

September 2, 2017

Yamur614989

Mu ne alaka

September 3, 2017

Alkm568378

Oğlan mu ne lan sinirlerim tepeme cikti yeter şu sorunları düzeltin dualingo

September 4, 2017

insurancew

Arkadaşlar ben işyerinde fırsat buldukça ingilizcemi ilerletmeye çalışıyorum.Buna bağlı olarak ses testlerini dinleyemediğimden dolayı cvp veremiyorum ve testleri geçemiyorum :( Ne yapabilirim bir fikri olan varmı?

September 7, 2017

iremmyigit

Ayarlar kısmından mikrofonu ve hoparlörü kapatırsan o sorularla karşılaşmazsın.

September 7, 2017

insurancew

Teşekkürederim iremmyiğit :) aynen dediğin gibi yaptım sorun giderildi thank you so much :)

September 7, 2017

hasanyngn

o bir oğlan mı ?

September 11, 2017

ekvarol

Mu yanlış

September 14, 2017

MehmetFati170743

Erkek çocuğu neymiş ya, erkek demek yetmiyor mu,kasmaya gerek yok

September 21, 2017

FarukBoran1

:D :D :D

September 22, 2017

IsaacNorton0

o bir oğlan mı ? olmalı doğrusu budur

October 5, 2017

seil423986

oğlan midur yazsaydınız bi de

October 6, 2017

BilgeNL

ya mu ne mu

October 7, 2017

Tahir417900

yanlış girilmiş proğrama

October 7, 2017

Yunusentrk1

oğlan mı olacak düzeltin lütfen

October 8, 2017

Yunusentrk1

yeni fark ettim boy normalde erkek çocuğu demek cevap olarak o bir erkek çocuğu mu derseniz kabul ediyor saygılar

October 8, 2017

Sinan_Simsek

Yazdım kabul etmiyor

August 4, 2018

MirMohamma5

mi olmasi lazim

October 8, 2017

bily398912

mu olmaz mı olmalı

October 8, 2017

TClkerGenc

O bir oğlan mı ?

October 14, 2017

mert190780

Sacmalik

October 18, 2017

sukruaslan51

BurraDaki kural: bir önceki kelimenin son sesli harfi "u, ü, o ve ö" olursa "u ve ü" OLUR. Yok eger "a" olursa "ı"; eğer "i" ise "i" olur.

October 18, 2017

nedim23768

"O bir oğlan mı?" olması gerekirken." O bir oğlan mu" cevabını doğru kabul ediyor.

October 18, 2017

emrullah785710

AYNEN MU NE?:)))

October 19, 2017

HasanEnsar1

Hangi karadeniz uşağu yazdu ha buni?

October 20, 2017

Yldrm492893

Türkçe dil bigisi kurallarına göre burada "-mu" soru eki değil,"-mı" soru eki gelmeli.Benim cevabım doğru.

October 22, 2017

AnlKarak1

şaşırdın mı lan sfdsfs

October 25, 2017

DidoDidam

O bir oğlan mu ne yaa ben doğru yaptım aslında

October 28, 2017

AhmetHaluk1

Oğlan mu diye bir Türkçe yok!

October 31, 2017

Kas562403

demek__ o bir çocuk mu?

November 1, 2017

A.GneyYILM

mu mu?

November 4, 2017

EerdincUsl

O bir oğlan mı? Doğrusu

November 5, 2017

EmreOrhan12

mu ne oğlan mı? olur

November 6, 2017

ebu931

wtf?!

November 14, 2017

Nisa318527

Mu !?

November 16, 2017

Hmyrkilic

Nasıl yani :D

November 22, 2017

MusaAliGnd

"O bir oğlan mı?" olmalı sitede çok yanlış var

November 28, 2017

smokpach

oğlan idur

November 30, 2017

EsraEmeli

mu ne yaaa ben doğru yazdım kabul etmiyor

November 30, 2017

iloshing

mu deyil ya o, "mı" bir kere o

December 18, 2017

isaselim61

O bir oğlan mı? olacak !!!!!!!!!!!!!!

December 19, 2017

Buket7373

Mu yanlış olmasın

December 28, 2017

TayfunAmas

mu olmaz mı olur...

December 31, 2017

Seranay5

Ayn

January 10, 2018

nsmlkmlkcgl

Beni takip edermisiniz beceri için kilidini açmam lazim please takip edin

January 13, 2018

huseyin621872

Bunu yazan nereli

January 16, 2018

HasanYILMA810816

Ben 1 adammiyim da :' am I a' derken bunda nie böyle oluyor

March 6, 2018

AliIlyazov

dogru yazidix ne

March 9, 2018

HanzadeNuray

O erkek mi ? Yazdim kabul etmedi

April 11, 2018

HanzadeNuray

O bir oglanmi ? Yazdim kabul etmedi

April 11, 2018

AieRana1

O bir erkek çocuk mu dedim niye olmadıııı ?!

May 15, 2018

wersay

O BİR OĞLANMIDIR? DEDİM YANLIŞMI

May 16, 2018

ErdemAYDIN10

Erkek çocuk dedim oğlan olacak diye hata puan kırdı

May 17, 2018

AhmetSelcukb

O bir erkek çocuk mu? kabul edilmeli

May 19, 2018

PUBG_

lan bu ne lan ha oğlan ha çocuk bunu yazanda IQ varmı acaba lan

May 25, 2018

GeniusJR01

mal ben m.can

May 28, 2018

GeniusJR01

mal

May 28, 2018

Berat597268

Doğrusunu söylğyoz anlamıyo

June 9, 2018

aliseyfikyncoglu

"...oğlan mı" veya "...oğlan mıdır" ne farkeder?

June 11, 2018

Hilal291685

Erkek çocuk ile oğlan aynı şey değil mi!!!

June 11, 2018

brahim799198

Şaka mı bu ya o bir erkek mi dedim oğlan mı çıktı erkek oğlan çok farklı şeyler zaten

June 17, 2018

kadriye464304

Çok kötü

June 27, 2018

AyeZER9

Ben oğlan yerine erkek çocuk demiştim kabul edilmedi. Bunun sebebini açıklar mısınız ?

July 1, 2018

akasya190492

O bir erkek mi cümlesini neden kabul etmedi

July 7, 2018

istanbullu8

Yaew bi. Oglan bi erkek cocu karar ver lan .d

July 7, 2018

TunaUurlu

"O bir erkek midir ?" Böyle olması gerekmiyor muydu ?

August 10, 2018

olacakokadar.

O bir erkek çocuk mu dedim kabul etmedi, o bir erkek çocuğu mu deseydim kabul eder idi galiba

August 11, 2018

Akll21121

O bir oglan mı?

August 17, 2018

zaferzdemi6

Ben "o bir oğlan mı" diye yazdım kabul etti

August 21, 2018

rasim693539

O bir oğlan mı? yazılmış ne mu?

September 14, 2018

Hicabi13

O bir erkek çocuk mu? Da olmalı

September 28, 2018

Metincaliskan34

Bilerek böyle bir başlığı açık bırakıp kuyuya taş atan ve binlerce deliyi etrafında toplayan duolingo :) Tebrik ederim. Eee kapatın artık da insanlar sürekli aynı şeye yorum yapmasın :)) Eklemek isteyen eklesin bu arada pratik yapacak birileri varsa beklerim.

October 2, 2018

Metincaliskan34

İngilizce Pratik yapmak isteyen arkadaşlar ekleyebilirler. Skype : metincaliskanistanbul

October 2, 2018

EmineDemir425910

Obir oğlanla o bir erkeğin arasında ne fark var

October 4, 2018

Metincaliskan34

Yeter arkadaş :)

October 4, 2018

Metincaliskan34

Ekleyin : metincaliskan34 pratik yapmak isteyenler ve skype için metincaliskanistanbul ekleyin lütfen.

October 4, 2018

GokceKizil2

Lan 1 sat konusamicam

October 9, 2018

JaeHeeKim13

Çok saçma.

October 15, 2018

JaeHeeKim13

Sabahtan erkek çocuk diye öğretiyor. Bir anda oğlan mı oldu?

October 15, 2018

saliha357753
October 23, 2018

saliha357753
October 23, 2018

EsadComert

"o bir erkek çocuk mu" yazdım yanlış diyor ama "boy" diye sorunca hem "erkek çocuk"u hem de "oğlan"ı kabul ediyor.

November 5, 2018

evval523865

Erkek ve oğlan ne fark ediyor

November 11, 2018

mermertcan

Fuck you man

December 29, 2018

tuana595366

Mı ekini ayri yazmadim diye yanliş oldu lűtfen bunun gibi kűçűk hatalsri dűzeltir misin ?

January 5, 2019

BahadrYasi1

Sa

January 21, 2019

IcanspeakE5

O bir erkek çoçuk mu neden olmuyor ya komik misiniz

January 24, 2019

Emirhan83792

İs he boy diye söylüyor yanlış mı duyuyorum ben is he a boy duyamadım ben

February 12, 2019

rem796989

Abi başka zaman da boy kelimesine erkek çocuk diyorsunuz, şimdi mi oğlan oldu?

February 19, 2019

METEHAN415089

Oğlan yerine oglan yazdım kabul etmedi yaa

April 18, 2019

Tamara_Jamal

daha sesimi çıkarmadan kabul etti

September 17, 2019

orxanmelik

Bende aynisin yazdim yanlis dedi

September 28, 2019

Nur665419

Karisikkk

October 2, 2019

GlinGleleV

Obir oglan mi oluyor ama yanlıs dedi

October 27, 2019

SeydaUlusa

Evet çok garip

February 13, 2017

sevda401448

mu? derken

February 16, 2017

dilek6781

yanlış yapmışsınız bana yanlış yaptın diyosunuz :D

February 17, 2017

ule849951

mu ne ya o bir oğlan mı ? olmalı

February 27, 2017

gizem460533

o bir oğlan mı ?

March 18, 2017

ogrenci1905

Mu nun mı olması lazım

March 20, 2017

sinaandthe

lutfan bu "mu" yu duzaltin :I

March 21, 2017

hsnkzyrt

e hala düzeltilmemiş ama insanlar yazalı aylar olmuş

March 28, 2017

Sembekil

O bir oğlan mı? olucak :) mu değil

April 3, 2017

REZZAN569841

dogru cevap: o bir oglan mi?

mu olmamali

April 21, 2017

AliKebude

oğlan mu? Türkçe dilbilgisi kurallarına uygun değil. Doğrusu "oğlan mı?" olacak.

May 3, 2017

mustafa734204

Böyle bi cümle şekli mi olur

May 25, 2017

DENZBARIKE

yanlış yazılmış

June 10, 2017

frat94350

bunu yazan kör mu oldu? :D

June 23, 2017

Beyza811841

mu nedir ya :D

July 6, 2017

ceren870071

Oğlan mu??

January 6, 2018

nibrahm

Laz mu dur ha bu uşağum

January 7, 2018

ZeynepAkpi2

mu ne yaaaaaaaaaaaaaa salaklar

January 17, 2018

ylmaz540899

Mu mmu mum mı mu nu mu nu

April 4, 2018

demoncess

"o bir çocuk mu?" yazdım kabul etmedi fakat başka şeylere oğlan, erkek çocuk yazdığımda yanlış yapıp doğrusunu "çocuk" olarak gösterdi. teşekkürler duolingo

May 9, 2018

Ufuk146703

Seksist duolingo

July 31, 2018

aliseyfikyncoglu

Haklısın

January 7, 2019

cenk126316

o bir oğlan mı ?? yoksa o bir oğlan mu?? Türkçede mı ile anlamlı bir soru olur mu ne demek arkadaş.........

February 14, 2017

HayatGRBZ

O oğlan mu olmayacak o oğlan mı olacak ne alaka abi yaa

March 2, 2017

semayeefe

o bir oğlan mıııııııııııııııııııııııı olur u ile olmaz :)

June 6, 2017

TheSaintMan

O bir ogkanmi yi kabul etmedi ....etmedu? Şeklinde düzeltme yapti

August 15, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.