1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie essen einen Apfel."

"Sie essen einen Apfel."

Çeviri:Siz bir elma yiyorsunuz.

February 12, 2017

12 Yorum


Olcay835254

Sie Onlar neden siz kullanılmış

April 3, 2017

erengul9

Sie onlar veya o olmuyo muydu siz olmasi için ihr olmasi lazim degil mi

June 26, 2017

kimyaci971

Einen, akksativ olup elmayi olmaz mi?

February 23, 2017

Grkemyksel2

Elmayı olsaydı einen degil den olurdu

October 22, 2018

Ist490466

Sie onlar degil miydi? Ne zaman onlar ne zaman siz oldugunu nasil bileyecegiz

June 20, 2017

TuSAytekin

Duolingo yanıt verse buraya ?

August 10, 2017

EzgiEmin

Sie burda nezaket formunda mı

November 1, 2017

kromna74

Essen onlar eki icin kullanıl miyor mu

February 18, 2017

0007jamesbond

sie kelimesinin anlamlarından hangisi olduğuna nasıl karar veriyoruz? bir önceki cevabımda da aynısı oldu.

May 10, 2017

humetin

sie = onlar, Sie= Siz, ihr=Siz(ler) /

ein Apfel - einen Apfel - bir elma - bir elmayı -

Ne yiyorsunuz - Elma yiyorum /

Neyi yiyorsunuz- elmayı yiyorum (Was Essen Sie ?

Sie essen den Apfel (Akk.).

November 3, 2017

aliveli92818

Onlar bir elma yiyor cevabini da kabul etmesi lazim.

June 8, 2018

15RedHood03

Sie ye tıkladığımda o onlar diyo ama cevapta siz diyor

March 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.