Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie essen einen Apfel."

Çeviri:Siz bir elma yiyorsunuz.

1 yıl önce

10 Yorum


kromna74

Essen onlar eki icin kullanıl miyor mu

1 yıl önce

kimyaci971

Einen, akksativ olup elmayi olmaz mi?

1 yıl önce

Olcay835254

Sie Onlar neden siz kullanılmış

1 yıl önce

0007jamesbond

sie kelimesinin anlamlarından hangisi olduğuna nasıl karar veriyoruz? bir önceki cevabımda da aynısı oldu.

1 yıl önce

Ist490466

Sie onlar degil miydi? Ne zaman onlar ne zaman siz oldugunu nasil bileyecegiz

1 yıl önce

erengul9

Sie onlar veya o olmuyo muydu siz olmasi için ihr olmasi lazim degil mi

1 yıl önce

TuSAytekin

Duolingo yanıt verse buraya ?

1 yıl önce

EzgiEmin

Sie burda nezaket formunda mı

9 ay önce

humetin

sie = onlar, Sie= Siz, ihr=Siz(ler) / ein Apfel - einen Apfel - bir elma - bir elmayı - Ne yiyorsunuz - Elma yiyorum / Neyi yiyorsunuz- elmayı yiyorum (Was Essen Sie ? Sie essen den Apfel (Akk.).

9 ay önce

aliveli92818

Onlar bir elma yiyor cevabini da kabul etmesi lazim.

2 ay önce