1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie essen einen Apfel."

"Sie essen einen Apfel."

Çeviri:Siz bir elma yiyorsunuz.

February 12, 2017

15 Yorum


Olcay835254

Sie Onlar neden siz kullanılmış


erengul9

Sie onlar veya o olmuyo muydu siz olmasi için ihr olmasi lazim degil mi


M_Emin_K

Sie büyük harfle yazılarak du yerine gelip saygı ifadesi olarak kullanılabiliyor. Ama çekiminin hala yanlış olduğunu düşünüyorum ben de.


MehmetKaya149536

Duolingodan dil falan öğrenilmez


kromna74

Essen onlar eki icin kullanıl miyor mu


kimyaci971

Einen, akksativ olup elmayi olmaz mi?


Grkemyksel2

Elmayı olsaydı einen degil den olurdu


0007jamesbond

sie kelimesinin anlamlarından hangisi olduğuna nasıl karar veriyoruz? bir önceki cevabımda da aynısı oldu.


Ist490466

Sie onlar degil miydi? Ne zaman onlar ne zaman siz oldugunu nasil bileyecegiz


humetin

sie = onlar, Sie= Siz, ihr=Siz(ler) /

ein Apfel - einen Apfel - bir elma - bir elmayı -

Ne yiyorsunuz - Elma yiyorum /

Neyi yiyorsunuz- elmayı yiyorum (Was Essen Sie ?

Sie essen den Apfel (Akk.).


aliveli92818

Onlar bir elma yiyor cevabini da kabul etmesi lazim.


15RedHood03

Sie ye tıkladığımda o onlar diyo ama cevapta siz diyor


TuSAytekin

Duolingo yanıt verse buraya ?


EzgiEmin

Sie burda nezaket formunda mı


glshg

Yanlış öğretiyorsunuz. Lütfen düzeltin. Sie essen einen Apfel, onlar bir elma yiyor anlamına geliyor. Siz olabilmesi için ihr olmalı. Lütfen, kafa karıştırıyor bu durum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.