"SieesseneinenApfel."

Çeviri:Siz bir elma yiyorsunuz.

1 yıl önce

12 Yorum


Olcay835254

Sie Onlar neden siz kullanılmış

1 yıl önce

07fsu35

Fiil çekimine dikkat et. Essen demiş. Saygı anlamındaki Sie'de essen oluyor.

2 hafta önce

erengul9

Sie onlar veya o olmuyo muydu siz olmasi için ihr olmasi lazim degil mi

1 yıl önce

kimyaci971

Einen, akksativ olup elmayi olmaz mi?

1 yıl önce

Grkemyksel2

Elmayı olsaydı einen degil den olurdu

1 ay önce

Ist490466

Sie onlar degil miydi? Ne zaman onlar ne zaman siz oldugunu nasil bileyecegiz

1 yıl önce

TuSAytekin

Duolingo yanıt verse buraya ?

1 yıl önce

EzgiEmin

Sie burda nezaket formunda mı

1 yıl önce

kromna74

Essen onlar eki icin kullanıl miyor mu

1 yıl önce

0007jamesbond

sie kelimesinin anlamlarından hangisi olduğuna nasıl karar veriyoruz? bir önceki cevabımda da aynısı oldu.

1 yıl önce

humetin

sie = onlar, Sie= Siz, ihr=Siz(ler) /

ein Apfel - einen Apfel - bir elma - bir elmayı -

Ne yiyorsunuz - Elma yiyorum /

Neyi yiyorsunuz- elmayı yiyorum (Was Essen Sie ?

Sie essen den Apfel (Akk.).

1 yıl önce

aliveli92818

Onlar bir elma yiyor cevabini da kabul etmesi lazim.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.