1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Einwohner"

"Der Einwohner"

Çeviri:Sakin

February 12, 2017

7 Yorum


oktay1961

"sakin" türkcede baska anlamlarda da kullanilmakta, bence Ikamet eden olmali..

February 12, 2017

CesurCivciv

bende tam onu yorum olarak yazacaktım.. İlk bakışta dedim ki bunun sıfat olması gerekmiyor mu (sakin kişi, sakin olmak..)~~ ^^

August 7, 2017

humetin

Ich bin kein Einwohner, ich bin Besucher =

October 13, 2018

humetin

1.jemand, der in einer Gemeinde, einem Land seinen ständigen Wohnsitz hat (Duden) - "İkamet eden" desek ....

November 7, 2017

Sevinc224157

sakin hic olmadi ikamet eden olmali

October 13, 2018

Frat942747

Evet burada "sakin" yanlış anlaşılıyor.ikamet eden olmalı.

January 1, 2019

Bahadr542006

Sari neden yaziyorlar bu yaziyi

July 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.