"Der Einwohner"

Çeviri:Sakin

February 12, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


oktay1961

"sakin" türkcede baska anlamlarda da kullanilmakta, bence Ikamet eden olmali..


CesurCivciv

bende tam onu yorum olarak yazacaktım.. İlk bakışta dedim ki bunun sıfat olması gerekmiyor mu (sakin kişi, sakin olmak..)~~ ^^


humetin

Ich bin kein Einwohner, ich bin Besucher =


nisa19212

Bence mahalle sakini falan diyor burda :)))


humetin

1.jemand, der in einer Gemeinde, einem Land seinen ständigen Wohnsitz hat (Duden) - "İkamet eden" desek ....


Sevinc224157

sakin hic olmadi ikamet eden olmali


Bahadr542006

Sari neden yaziyorlar bu yaziyi


ErtugrulSa11

Bence oturan olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.