"Der Einwohner"

Çeviri:Sakin

1 yıl önce

5 Yorum


oktay1961

"sakin" türkcede baska anlamlarda da kullanilmakta, bence Ikamet eden olmali..

1 yıl önce

CesurCivciv

bende tam onu yorum olarak yazacaktım.. İlk bakışta dedim ki bunun sıfat olması gerekmiyor mu (sakin kişi, sakin olmak..)~~ ^^

1 yıl önce

humetin

1.jemand, der in einer Gemeinde, einem Land seinen ständigen Wohnsitz hat (Duden) - "İkamet eden" desek ....

11 ay önce

Sevinc224157

sakin hic olmadi ikamet eden olmali

1 hafta önce

humetin

Ich bin kein Einwohner, ich bin Besucher =

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.