"De meisjes en de jongens lezen."

Vertaling:The girls and the boys read.

March 5, 2014

29 opmerkingen


L0440

Ik schrijf hem goed op en hij keurt het fout #huh

November 3, 2015

Noriaantje

wanneer read en wanneer reads

jkiuyh

lolololol

lolol

February 4, 2016

afroxilant

Weet ik veel

May 18, 2016

willocade

hou op

February 10, 2016

lolo214326

wat

May 29, 2016

lolo214326

wat betekent lololol lolol en jkiuyh

May 29, 2016

grey236

Het betekent Laugh out loud of hahaha.

June 7, 2016

Sem147118

Reading had ik niet gedacht echt niet

November 3, 2017

yagnik

Dave

March 5, 2014

yagnik

Job

March 5, 2014

chrystalvan

er moet toch een s achter?

February 2, 2015

SarahRutten

typ fout

March 19, 2015

LunaChin-On

dat dacht ik ook

May 21, 2015

LunaChin-On

raar maar waar

May 22, 2015

jasmij1

simpel

October 28, 2015

arnopiessens

ik schrijf het ook juist maar hij rekent het fout

November 19, 2015

-Laura-12

Bij mij ook

November 26, 2015

esther.v.2008

O dat wist Ik nog niet

(Ook al was het niet voor mij bedoeld dank je/u wel

November 13, 2016

eline16502

klopt helemaal

February 17, 2017

CheyenneWo8

Wat maakt het nu uot of het girls eerst of boys

July 6, 2017

Yatooki

.

July 28, 2017

imme2006

Waarom nu al zon lange zin

October 23, 2017

Epaolo.11

kowed

November 23, 2017

bushra566941

ik schrijf het woord goed maar ze zegen dat het fout is. dat snap ik niet.

December 6, 2017

giovanni86342

het kan allebij

December 12, 2017

AnoukGfell1

Als je deze zin vertaald kun je meisje en jongen ook gewoon van plek wisselen, het blijft dan een goede zin

May 13, 2018

WouTH77

Are reading is better read

October 5, 2018

Petervande332180

wre[frvshcuxfwpbeVBFWEPTBFVWTGBWFVbipvei2pivtkTIPIVPqePVBgefvjegIVe

December 13, 2018

SenneDaeme

i feel dum

April 15, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.