1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Am I a woman?"

"Am I a woman?"

Çeviri:Ben bir kadın mıyım?

February 12, 2017

69 Yorum


e.gee34

"Ben bir kadın mıyım" kabul edilmedi.


nyf989423

Ama ben sadece bitisik yaZdim


Nil_2011_qwq

Zaten bitişik kabul edilmez akıllım


STAR1386

Ben öyle yazdım kabul etti benimkini


Ahmet101334

Bendede kabul etmedi


AysuMemmed5

Bence yazi hatalarina o kadarda cok takilmamali benim ana dilim Azerice turkceyi bilsemde yazmakda bazen sorun yasiyorun bunu degerlendirin bence boyle dogru degil


KamelyaSta

Ben sadece bitisik yazdim..ama yaa


etomisya7885

a harfini söylüyor mu söylemiyor mu belli değil ❤❤ sinir oldum


edanur56390

teşekkür ederim uyardığınız için


HasanEmre22730

Am ı woman diyo am ı a woman demiyo


CausaMortisSs

Am I woman diye seslendiriyor am I a woman bekliyor??


nzile203537

A yı soyluyorum anlamiyor


GkeGacha

No. Ben kızım


Znbg03

Ben sadece a kelimesini koymamistim


Kamran6309

Beyinsiz,bitişik yazdim deye qebul edilmedi


FatmaKahve3

dogru cevap verdiğim halde kabul edilmedi


vvvxcbn

Benimkini kabul etti


HSEYN734075

Biraz değişik geldi


AybikeTuan

Ben kabul ediyorum ama birden kafam gitti ysnıl yaptım aslında doğrusunu biliyorum


Prenses-millila

Ayn kabul edilmiyor yav kesin yanlış yaptınız benimki niye oldu hepiniz kabul etmiyo diyonuz kabul ediyor☺


Prenses-millila

Kabul ediliyor arkadaşlar


GeceMavisi20

Ya ben doğru yaptım ama


Demir73228

Ben bir lkadın mıyım kabul edilmedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Neden bu kadar saçma bir soru olmalıki kadın olup olmadığını bilmeyen yoktur herhalde


CanerEsc

    Yanlişa yer yok


leyla746280

    Bende oyle yazdim kabul etti


ZEYIR590465

    Ben bir kadin miyim olucakti


EmreSekmen2

    £££÷'90wmrkmdd


Lalisa719900

    Kabul edilmediyse bayrak işaretine basıp sorunu yazabiliyorsunuz.


ilaydaseyhan23

    Ben doğru söyledim yanlış diyo


badgirl2013yg

    Evet ben bir kadınmıyım cevap ama ya sorun sonuna soru işareti koymadığımızdan kaynaklanıyorsa


badgirl2013yg

    Evet cevap "ben bir kadın mıyım?" ama ya sorun sonuna soru işareti koymamızdan kaynaklanıyorsa? Mesela ben öyle yaptım ve kabul etti ya siz?


ErsinTaska

    Seslendirme ayven duyuluyor bir bakar mısınız


Fatih732207

    'Ben bir kadın mıyım' yapmıştım ama kabul edilmedi


sabriye562751

    dogru yazdim kabul etmedi


alaYilandi

    Ben doğru söylemiştim


SaidGkr

    Ben bir bayan mıyım ile ben bir kadın mıyım arasında ne fark var acaba


Nehir400865

    Doğru yaptığım halde yanlış kabul edildi sadece bir soru işaretini hata olarak gösteremezsiniz sırf özel paket almamız için böyle saçmalıklara gerek yok!!!


asya645480

    Yanlışlıkla kabul ettim yapıyordum


ozgurayr

    Arkadaşlar birleşik yazmayın kabul etmiyor


Deniz144352

    2 dir aynı soruda yanılıyor bune be


FROZEN739414

    Cok sacma ben bir kadınmıyım yazdım kabul etmedi


FROZEN739414

    Cok sacma ben bir kadınmıyım yazdım kabul etmedi


FROZEN739414

    Cok sacma be bir kadinmiyim yazdim kabul etmedi


Kamil444534

    Dogru cevabi bilmediğim için j harfine basıp devam ettim öğrenip sonda doğrusunu öğrenirim diye kabul etti


Alaycku6

    Cok acele ettim . Hızımı alamadım


BerilSaka

    Benim de kabul etmedi


zeynepbayg

    Ben bir "kadinmiyim" yazdım dikkat etmedim kadın mıyım yazmam gerekiyodu ama acelem vardı ve bir canım kalmıştı gerçekten çok sinir bozucu şimdi pratik yapmam gerekiyo ama pratiklerde çok sıkıcı ne var video izleyip can kazansakkk??? Ayrıca yani benim cümlem doğru yazım hatası olabilir ama bunu kabul etmesi gerekiyodu gerçekten çok sinir oldum yaaa :|


Kasimstanb

    Arkadaslar harflere basarak neyi yazicaginizi gosteriyor iyi günler


Hseyin56911

    Ya ben dogru cvp vermistim ama cvp vermedi


iremira303

    Ben düzgünce yazıyorum oluyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.