"Jemy pomarańczę."

Tłumaczenie:We eat an orange.

4 lata temu

10 komentarzy


Damianek26

Może mi kto wyjaśnić dlacze musi być tutaj ,, an "

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ a zmieniamy na an przed rzeczownikami, których wymowa zaczyna się od samogłoski.

4 lata temu

Starsza

Dlatego ze mówimy po raz pierwszy o pomarańczy więc używamy an ponieważ rzeczownik zaczyna się na samogłoske

4 lata temu

ArthurBrown001

Dla czego jest pisane "pomarancze" a jest orange zamiast oranges

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

pomarańczę - to biernik liczby pojedynczej

4 lata temu

KrzysstofN

Napisałem We eat orange i nie działa. :'(

2 lata temu

Sylwia573371

Na ostatnim zadaniu się skułam!!!!

11 miesięcy temu

WojtekLata

Po co jest an

4 lata temu

AlicjaKole

Bo ,,orange"zaczyna się na samogłoskę

4 lata temu

eliza515895

ale z kontekstu nke wynika czy mowimy o tym pierwszy raz czy nie ... :D

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.