1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jemy pomarańczę."

"Jemy pomarańczę."

Tłumaczenie:We eat an orange.

March 5, 2014

8 komentarzy


Damianek26

Może mi kto wyjaśnić dlacze musi być tutaj ,, an "


yuioyuio

Ponieważ a zmieniamy na an przed rzeczownikami, których wymowa zaczyna się od samogłoski.


ksCfEp

A czy mogło by być "We eat orange"? Dlaczego czasem jest wstawiane a, an lub the, a czasem nie?


Starsza

Dlatego ze mówimy po raz pierwszy o pomarańczy więc używamy an ponieważ rzeczownik zaczyna się na samogłoske


ArthurBrown001

Dla czego jest pisane "pomarancze" a jest orange zamiast oranges


yuioyuio

pomarańczę - to biernik liczby pojedynczej


KrzysstofN

Napisałem We eat orange i nie działa. :'(


Sylwia573371

Na ostatnim zadaniu się skułam!!!!

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.