Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jemy pomarańczę."

Tłumaczenie:We eat an orange.

4 lata temu

7 komentarzy


Damianek26

Może mi kto wyjaśnić dlacze musi być tutaj ,, an "

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ a zmieniamy na an przed rzeczownikami, których wymowa zaczyna się od samogłoski.

4 lata temu

Starsza

Dlatego ze mówimy po raz pierwszy o pomarańczy więc używamy an ponieważ rzeczownik zaczyna się na samogłoske

4 lata temu

ArthurBrown001

Dla czego jest pisane "pomarancze" a jest orange zamiast oranges

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

pomarańczę - to biernik liczby pojedynczej

4 lata temu

KrzysstofN

Napisałem We eat orange i nie działa. :'(

2 lata temu

Sylwia573371

Na ostatnim zadaniu się skułam!!!!

7 miesięcy temu