1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Február van."

"Február van."

Fordítás:It is February.

March 5, 2014

9 hozzászólás


65zsozsi

There is February. Ez miért nem jó?


Harga

"Van február." - Ezt még magyarul sem értem.


NathanSkyer

mert nem "az" február, hanem "ez" február. Ha jól tudom


BresSzilrd

Igazad van (gondolom)


BenceVarga1

Szerintem meg ”ott” a there ;)


CsillaSzab543402

Honnan tudom h mikor kell a hónap végére "y" vagy nem?


Sztankay54

We're in February........Szerintemez a megoldás nem jó,mert azt jelenti,hogy "februárban vagyunk"


BalzsMerkl

Now it is feb miért nem jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés