1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are not objects of desi…

"They are not objects of desire."

Fordítás:Ők nem a vágy tárgyai.

March 5, 2014

9 hozzászólás


gwandal
  1. A vagy targya lehet szemely.
  2. Gondold vegig, kell a nevelo.

Orsi1026

'Ők nem a vágy tárgyai.' - ha tárgyak, akkor azok. ha ők, akkor meg nem értem a mondatot.


prody001

Azt már megszoktam, hogy a mondatok néha butasásog, de ide speciel ha nem rakok névelőt miért nem fogadja el... Siman "... nem vágy tárgyai" az nem jó


Denizfru

Ha ők, akkor 'alanyai', nem?


SchlachterZoltan

"Ők nem vágytárgyak." elfogadja.


Katalin5246

hogy lehetnek a személyek tárgyak?


SzutorSndo1

azt hiszem, ez a legidiótább mondat, amivel itt találkoztam...


Janbela

Duolingo is not objects of sense. It would be better to learn useful sentences of the real life.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.