1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin hiç beyaz elbisen var …

"Senin hiç beyaz elbisen var mı?"

Çeviri:Do you have any white dresses?

March 5, 2014

8 Yorum


SalihBilgili

dress yazdığım zaman neden kabul etmedi bilen var mı ?


aoskdaosdkoas

any den sonra kelimenin çoğul hali gelir çünkü.


MMahmutKOLAY

"Do you have a white dress " kabul edildi


dadasomer

Any kelimesi hiç anlamında kullanılmaktadır ve hem sayılabilen hem de sayılamayan isimlerle kullanılabilir. Sayılabilen isimlerle kullanıldığında her zaman çoğul, sayılamayan isimlerle kullanıldığında ise hep tekil olur. Any kelimesi yalnızca olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır.


ugurcanto

do you have ever white dress , olur mu


Umay920567

elbise değil de kıyafet yazsaydı çoğu kişi doğru yapardı sorun o. elbise deyince insanın aklına ilk olarak diğeri geliyor


mehmet135668

gerçekten komiksiniz bir önceki cevabımda dress cevabımı kabul etmediniz


EkoTek1

Elbisen kelimesi çoğul degil ki neden dresses olmali???

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.