Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin hiç beyaz elbisen var mı?"

Çeviri:Do you have any white dresses?

4 yıl önce

14 Yorum


SalihBilgili

dress yazdığım zaman neden kabul etmedi bilen var mı ?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

any den sonra kelimenin çoğul hali gelir çünkü.

4 yıl önce

smanovic

Any olmasa bile dresses yazilir diye biliyorum

4 yıl önce

altunufuk

Hayır dress tekil anlamda tek bir elbiseyi de anlatıyor olabilir.

She wears a short, black dress. http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/dress_2

4 yıl önce

elif403240

Yanlış cevap veriyorlar seninki doğru

6 ay önce

alimylmaz

Nasil oluyorda her konusmada sen bir sey soyluyorsun selcen

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kursun yarısını ben yaptığım için?

4 yıl önce

BilgeSahin

"Have you got any white dress?" Neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yukarida cevap verilmis lütfen her zaman once diger yorumlari okuyun

4 yıl önce

ugurcanto

do you have ever white dress , olur mu

3 yıl önce

Shappee
Shappee

white dresss beyaz elbise demek fatal verdi direk.. :D

1 yıl önce

Hasan187031

Are you have any white shirt.

3 ay önce

ozguraydin33

"Do you have any white dress" duo bu cevaba yanlis diyebilir. Sorun bizde ki akilsizin akliyla ingilizce ogrenemeye calisiyoruz.

3 ay önce

gokmenhakan

Dress yazınca ne fark oluyor ya ha tekil ha çoğul

1 ay önce