Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin hiç beyaz elbisen var mı?"

Çeviri:Do you have any white dresses?

0
4 yıl önce

13 Yorum


SalihBilgili

dress yazdığım zaman neden kabul etmedi bilen var mı ?

7
Cevap ver4 yıl önce

aoskdaosdkoas

any den sonra kelimenin çoğul hali gelir çünkü.

19
Cevap ver14 yıl önce

smanovic

Any olmasa bile dresses yazilir diye biliyorum

0
Cevap ver4 yıl önce

altunufuk

Hayır dress tekil anlamda tek bir elbiseyi de anlatıyor olabilir.

She wears a short, black dress. http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/dress_2

1
Cevap ver4 yıl önce

elif403240

Yanlış cevap veriyorlar seninki doğru

0
Cevap ver4 ay önce

alimylmaz

Nasil oluyorda her konusmada sen bir sey soyluyorsun selcen

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kursun yarısını ben yaptığım için?

6
Cevap ver3 yıl önce

BilgeSahin

"Have you got any white dress?" Neden olmuyor

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yukarida cevap verilmis lütfen her zaman once diger yorumlari okuyun

2
Cevap ver4 yıl önce

ugurcanto

do you have ever white dress , olur mu

0
Cevap ver3 yıl önce

Shappee
Shappee

white dresss beyaz elbise demek fatal verdi direk.. :D

0
Cevap ver1 yıl önce

Hasan187031

Are you have any white shirt.

0
Cevap ver1 ay önce

ozguraydin33

"Do you have any white dress" duo bu cevaba yanlis diyebilir. Sorun bizde ki akilsizin akliyla ingilizce ogrenemeye calisiyoruz.

0
Cevap ver3 hafta önce