1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin hiç beyaz elbisen var …

"Senin hiç beyaz elbisen var mı?"

Çeviri:Do you have any white dresses?

March 5, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

SalihBilgili

dress yazdığım zaman neden kabul etmedi bilen var mı ?

March 5, 2014

aoskdaosdkoas

any den sonra kelimenin çoğul hali gelir çünkü.

March 8, 2014

smanovic

Any olmasa bile dresses yazilir diye biliyorum

April 2, 2014

altunufuk

Hayır dress tekil anlamda tek bir elbiseyi de anlatıyor olabilir.

She wears a short, black dress. http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/dress_2

August 3, 2014

elif403240

Yanlış cevap veriyorlar seninki doğru

March 31, 2018

dadasomer

Any kelimesi hiç anlamında kullanılmaktadır ve hem sayılabilen hem de sayılamayan isimlerle kullanılabilir. Sayılabilen isimlerle kullanıldığında her zaman çoğul, sayılamayan isimlerle kullanıldığında ise hep tekil olur. Any kelimesi yalnızca olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır.

July 14, 2019

ugurcanto

do you have ever white dress , olur mu

April 14, 2015

BARIS_KARAMAN

Bildiğim kadarıyla, Olumsuz ve sorularsa any kullanılır. Ever: daha önce anlamında.

July 14, 2019

Umay920567

elbise değil de kıyafet yazsaydı çoğu kişi doğru yapardı sorun o. elbise deyince insanın aklına ilk olarak diğeri geliyor

July 23, 2019

alimylmaz

Nasil oluyorda her konusmada sen bir sey soyluyorsun selcen

September 16, 2014

Selcen_Ozturk

kursun yarısını ben yaptığım için?

October 5, 2014

[aktif olmayan kullanıcı]

    white dresss beyaz elbise demek fatal verdi direk.. :D

    March 11, 2017

Hasan187031

    Are you have any white shirt.

    July 2, 2018

mahmut355292

    Sen hiç beyaz elbise olmuş musun?

    April 29, 2019

ozguraydin33

    "Do you have any white dress" duo bu cevaba yanlis diyebilir. Sorun bizde ki akilsizin akliyla ingilizce ogrenemeye calisiyoruz.

    July 19, 2018

gokmenhakan

    Dress yazınca ne fark oluyor ya ha tekil ha çoğul

    September 7, 2018

TanEr767552

    Are olsa kabul olmaz mı şimdiki zamanda uyuyor bu soru

    May 24, 2019

BilgeSahin

    "Have you got any white dress?" Neden olmuyor

    July 30, 2014

Selcen_Ozturk

    yukarida cevap verilmis lütfen her zaman once diger yorumlari okuyun

    July 30, 2014
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.