"He has water."

Fordítás:Van vize.

March 5, 2014

52 hozzászólás


RillaFafa

sos!Logikát keresek.Mikor has, és mikor have?

April 21, 2014

Magdolka

Birtokos eset: Csak egyes szám 3.személyben has > He/she/ has = Ő neki van. A többi esetben have > I/you/we/you/they have= Nekem/neked/nekünk/nektek/ nekik van.

May 14, 2014

kaizermate

Jo a profilkeped ;)))

November 27, 2015

ZsofiaZsebe

Köszönöm szépen!

August 12, 2019

bence948655

Kősz

May 8, 2016

lilcsi34

igen

November 8, 2014

bence948655

Írtelmesen írj

May 8, 2016

lessi3

Te aztán kurva nagy stréber vagy

November 20, 2014

Mysy.MR.

miért gondolod mert okos???

May 20, 2015

krisztina307567

Igen mért

March 23, 2016

lilcsi34

he she it-nél has.A többinél have.

November 8, 2014

SzabinaKac

Akkor has amikor E/3. Személyről van szó have pedig a többinél.

March 14, 2015

Verebanyu

Egyes szám harmadik személyben has, és a többi esetben have!

May 25, 2015

fanniferen1

He she it =has I you we you they =have :)

December 6, 2014

jankuci12

I, you, we, they-nél have he/she/it/ nél pedig has

November 5, 2015

Grimm134721

A has-et csak E/3-ban használjuk a have-et pedig a többi személyes névmásnál

May 4, 2016

bence948655

Sok szerencsét

May 8, 2016

annus931936

Hat iiiiiigen

June 23, 2017

MajorBoglr

I have You have He has She has It has We have They have

June 26, 2019

Bazsy1

Attól függ milyen az ő formály

June 17, 2015

anna.csent

Egyes szám harmadik személyben has a többi esetben have

May 1, 2016

Jazmina31

Dézsi azért has mert ő vagyis She/He annál mindíg has van have csak az I/You/We/They van.

February 2, 2016

Tamuka

A Nála van víz. fordítás magyartalan? A rendszer szerint hibás.

March 5, 2014

micacicamica

Nálam is így volt. Ez nem ér.

March 11, 2014

Reka543210

nálam is ^^ -.-"

June 8, 2014

bence948655

May 8, 2016

touchdown13

Nálam is

August 12, 2014

bence948655

May 8, 2016

Marton126

A water helyett azt írtam hogy wather és elfogatta!

September 11, 2014

lilcsi34

mert néha elírásnál elfogadja,néha meg nem.

November 8, 2014

Csenguska13

Mert azt kis hibanak tekinti es ezert el fogadja

November 15, 2014

zolipapa1

Elfogadta talán?

November 14, 2016

anitaszebe

Van vize ???

July 17, 2017

T7stvan

Nem mukodik a rendszer, nincs választási lehetoseg

April 26, 2019

T7stvan

Nem lehet beírni, hogy Has, mivel nem kínálja fel a rendszer, nincs mit bejelölni

April 30, 2019

T7stvan

Nem mukodik a rendszer, nem tudom beírni: has

April 30, 2019

Reni609277
December 1, 2015

Otech

E/3 ba a a "have" "has" lesz jelenidőbe

October 24, 2014

lilcsi34

E/3-ban has-t írunk.

November 8, 2014

bpeti06

igen

March 15, 2015

Gyuri222509

Akkor van has mikor oda írod.....

November 10, 2015

V.B.S.PETI

He,she ,it mindig has ;) ennyit tudok :D

July 3, 2016

nagy.hajna1

Have és a hav az magyrul van??? De miert egyforma

October 15, 2014

lilcsi34

ezt én sem tudom

November 8, 2014

bence948655

Én sem nyugi

May 8, 2016

inujasa112

MIért Has?

November 15, 2014

bence948655

Nem tudom

May 8, 2016

Fanta93236

Akkor van has amikor valaki más személyről beszélünk

Have meg akkor amikor rólad van szó

September 10, 2015

g.hugiii

Én is néztem azt a mesét régebben:-)

February 11, 2015

bpeti06

véletlen jó lett

March 3, 2015

raffaelromeo

coffos

May 26, 2015

Balint101

miért van így?

July 1, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.