"He has water."

Fordítás:Van vize.

4 éve

25 hozzászólás


RillaFafa

sos!Logikát keresek.Mikor has, és mikor have?

4 éve

Magdolka

Birtokos eset: Csak egyes szám 3.személyben has > He/she/ has = Ő neki van. A többi esetben have > I/you/we/you/they have= Nekem/neked/nekünk/nektek/ nekik van.

4 éve

kaizermate

Jo a profilkeped ;)))

2 éve

lilcsi34

he she it-nél has.A többinél have.

3 éve

SzabinaKac

Akkor has amikor E/3. Személyről van szó have pedig a többinél.

3 éve

Verebanyu

Egyes szám harmadik személyben has, és a többi esetben have!

3 éve

fanniferen1

He she it =has I you we you they =have :)

3 éve

jankuci12

I, you, we, they-nél have he/she/it/ nél pedig has

2 éve

Grimm134721

A has-et csak E/3-ban használjuk a have-et pedig a többi személyes névmásnál

2 éve

bence948655

Sok szerencsét

2 éve

annus931936

Hat iiiiiigen

1 éve

anna.csent

Egyes szám harmadik személyben has a többi esetben have

2 éve

Jazmina31

Dézsi azért has mert ő vagyis She/He annál mindíg has van have csak az I/You/We/They van.

2 éve

Tamuka

A Nála van víz. fordítás magyartalan? A rendszer szerint hibás.

4 éve

micacicamica

Nálam is így volt. Ez nem ér.

4 éve

Reka543210

nálam is ^^ -.-"

4 éve

bence948655

2 éve

touchdown13

Nálam is

4 éve

bence948655

2 éve

Marton126

A water helyett azt írtam hogy wather és elfogatta!

4 éve

lilcsi34

mert néha elírásnál elfogadja,néha meg nem.

3 éve

Csenguska13

Mert azt kis hibanak tekinti es ezert el fogadja

3 éve

zolipapa1

Elfogadta talán?

1 éve

Reni609277
2 éve

anitaszebe

Van vize ???

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.