"He has water."

Fordítás:Van vize.

4 éve

47 hozzászólás


RillaFafa

sos!Logikát keresek.Mikor has, és mikor have?

4 éve

Magdolka

Birtokos eset: Csak egyes szám 3.személyben has > He/she/ has = Ő neki van. A többi esetben have > I/you/we/you/they have= Nekem/neked/nekünk/nektek/ nekik van.

4 éve

kaizermate

Jo a profilkeped ;)))

3 éve

bence948655

Kősz

2 éve

lilcsi34

igen

4 éve

bence948655

Írtelmesen írj

2 éve

lessi3

Te aztán kurva nagy stréber vagy

4 éve

Mysy.MR.
Mysy.MR.

miért gondolod mert okos???

3 éve

krisztina307567

Igen mért

2 éve

lilcsi34

he she it-nél has.A többinél have.

4 éve

SzabinaKac

Akkor has amikor E/3. Személyről van szó have pedig a többinél.

3 éve

Verebanyu

Egyes szám harmadik személyben has, és a többi esetben have!

3 éve

fanniferen1

He she it =has I you we you they =have :)

4 éve

jankuci12

I, you, we, they-nél have he/she/it/ nél pedig has

3 éve

Grimm134721

A has-et csak E/3-ban használjuk a have-et pedig a többi személyes névmásnál

2 éve

bence948655

Sok szerencsét

2 éve

annus931936

Hat iiiiiigen

1 éve

Bazsy1

Attól függ milyen az ő formály

3 éve

anna.csent

Egyes szám harmadik személyben has a többi esetben have

2 éve

Jazmina31

Dézsi azért has mert ő vagyis She/He annál mindíg has van have csak az I/You/We/They van.

2 éve

Tamuka

A Nála van víz. fordítás magyartalan? A rendszer szerint hibás.

4 éve

micacicamica

Nálam is így volt. Ez nem ér.

4 éve

Reka543210

nálam is ^^ -.-"

4 éve

bence948655

2 éve

touchdown13

Nálam is

4 éve

bence948655

2 éve

Marton126

A water helyett azt írtam hogy wather és elfogatta!

4 éve

lilcsi34

mert néha elírásnál elfogadja,néha meg nem.

4 éve

Csenguska13

Mert azt kis hibanak tekinti es ezert el fogadja

4 éve

zolipapa1

Elfogadta talán?

2 éve

Reni609277
3 éve

anitaszebe

Van vize ???

1 éve

Otech

E/3 ba a a "have" "has" lesz jelenidőbe

4 éve

lilcsi34

E/3-ban has-t írunk.

4 éve

bpeti06

igen

3 éve

Gyuri222509

Akkor van has mikor oda írod.....

3 éve

V.B.S.PETI

He,she ,it mindig has ;) ennyit tudok :D

2 éve

nagy.hajna1

Have és a hav az magyrul van??? De miert egyforma

4 éve

lilcsi34

ezt én sem tudom

4 éve

bence948655

Én sem nyugi

2 éve

inujasa112

MIért Has?

4 éve

bence948655

Nem tudom

2 éve

Fanta93236

Akkor van has amikor valaki más személyről beszélünk

Have meg akkor amikor rólad van szó

3 éve

g.hugiii

Én is néztem azt a mesét régebben:-)

3 éve

bpeti06

véletlen jó lett

3 éve

raffaelromeo

coffos

3 éve

Balint101

miért van így?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.