1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "As if I were speaking to mys…

"As if I were speaking to myself."

Fordítás:Mintha önmagamhoz beszélnék.

March 5, 2014

10 hozzászólás


mestla

Meg tudná nekem magyarázni valaki, hogy miért "I were" és miért nem "I was"


laq1958

"If I were a rich man, jagadigadagadigadagdam..." :D


ro_peter

Én úgy tudom, hogy 2nd "unreal" conditional (2. szintű feltétel) esetén egyes számban is were használatos, de lehet, hogy mára ez a szabály is lazult.


BlackDelMare

És azt hogy miért baj még mindig a sorrend??????


rolkabolka

Es ez az i were arra is jo hogy ha a helyedben lennek, vagyis a valaszom hogy mintha magamhoz beszelnek nemertem miert nem jo, hisz ez jelenidore ertendo, nem?


KiraCeles

Ez nem egy feltételes jelen? If + múlt idő. Vagy azért nem az, mert nem valódi feltételes mondat (as if)?


mobilport

De, az lenne. De sajnos ilyenekre nem figyel már az első leckéknél sem a program.


Szabgyula9

Az önmagam nem azonos a magammal?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.