1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The brother is fourteen year…

"The brother is fourteen years old."

Fordítás:A fiútestvér tizennégy éves.

March 5, 2014

7 hozzászólás


Pifta

miért nem fogad el SEMMIT számmal?


igazilumpy

Mert akkor nem tanulod meg :)


Gy.B.

Mit!? Azt hogy hogyan kell magyarul leírni a számokat?


jthassy

"old" nélkül hibás ??


Gy.B.

Ha azt mondod, hogy "The brother is fourteen" az jó. (Magyarul is használjuk: Ő csak tizennégy...) De a "The brother is fourteen years" már nem igazán. (Magyarul az lenne, hogy tizennény éves, de az angoloknál kb annyit jelent, hogy "Ő tizennégy év.")


Tibor687133

Ugyanaz......már megint megy a szórakozás!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.