"Thebrotherisfourteenyearsold."

Fordítás:A fiútestvér tizennégy éves.

4 éve

6 hozzászólás


Pifta
Pifta

miért nem fogad el SEMMIT számmal?

4 éve

igazilumpy
igazilumpy

Mert akkor nem tanulod meg :)

4 éve

Gy.B.

Mit!? Azt hogy hogyan kell magyarul leírni a számokat?

4 éve

tibo1977

Mar elfogadja!

4 éve

jthassy

"old" nélkül hibás ??

3 éve

Gy.B.

Ha azt mondod, hogy "The brother is fourteen" az jó. (Magyarul is használjuk: Ő csak tizennégy...) De a "The brother is fourteen years" már nem igazán. (Magyarul az lenne, hogy tizennény éves, de az angoloknál kb annyit jelent, hogy "Ő tizennégy év.")

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.