"In general, the staff is bilingual."

Fordítás:A személyzet általában kétnyelvű.

March 5, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


rodezita

"is bilingual", nem egyes szam?


bsumi

De igen, de nem megszámlálható kifejezésekhez egyes számot kell használni.


loori1

the staff is mióta többes??


MackGabor

ez ugyanolyan mint a shoe, ahhoz se kell feltétlenül hozzátenni az "s"-t, de akkor is többes marad mivel nincsen egyes alakja, mivel mindig párba van, személyzet is legtöbb esetben több főből áll.


malackutya

Persze h van egyes alakja. Shoe 1 cipo, shoes = cipok.


Zsuzsi182464

Nem, szerintem ez nem ugyanolyan. Ez az a fajta kifejezés, fogalom, amikor több, egyébként más dologban különböző személyek egy csoportba tartoznak, és ezzel kezdve egy 'darabként' említjük meg őket. Matekosan kifejezve egy bizonyos tulajdonságuk most ők egy halmazba tartoznak, és ettől fogva s halmazt, mint egyesszámot vesszük figyelembe. Azért nem többesszámban, mert jelen esetnél maradva pl. minden egyes szállodában más a személyzet, tehát más-más csoport, halmaz működteti, tartja karban, takarítja stb.


Mria123351

Általaban a személyzet kétnyelvű nem fogadta el


johalasz46

Már elfogadja! -Ami jó, az jó ! - 2021.02.


Judit239080

Az előbb az ÁLTALÁBAN fordításánál nem fogadta el azt, hogy IN GENERAL. Nem értem a logikáját. Már ha van.


myplay5656

a munkaerőt miért nem fogadja el?


GaborWagne

Az inkább a workforce megfelelője, míg az employee pedig a munkavállalóé.


metsalle

az általábanra jó a usualy is?


Mriusz5

Bilingual - g. General - dzs. Kivételes nyelv az angol. Sok a kivétel.


Katalin519480

Hiba üzenetkènt dobja ki, hiàba ìrom ugyanazt mint a megoldàs! Nem ertem


ZsuzsaDnie

az alkalmazott, vagy személyzet = staff


ZsuzsaDnie

Miért nem fogadja el, ha azt írom : általában a személyzet két nyelvű.


Zsuzsi182464

:D nem igazán láttam még olyan embert, de még állatot sem, amelyiknek kettő nyelve lett volna, szerintem még a kígyónaknis csak egy van, és elágazik. Ha valaki két anyanyelvvel bír, ő kétnyelvű, így, egybeírva!!!!!!!!!! Egy kis magyar nyelvtan.


KlraGgs

A usuallyt miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.