"Angol szoknyája van."

Fordítás:She has an English skirt.

4 éve

8 hozzászólás


SipiErvin

An??? Miért?? an az nem egy??

4 éve

danczadani

de az an az e 1-et jelent de he lefordíthuk neki 1 "angol szoknyája van." hát nem logikus? persze én is elrontottam

4 éve

rozgonyiviki

angol szoknyája van englis skirt ugyan az..

2 éve

bandirek

Itt az angol szoknyája nem általános kifejezés egy konkrét szoknya helyett? Mert akkor nem kell oda az an.

2 éve

Erika226069

She has an English skirt..

8 hónapja

MihlyBarta1

Ja

5 hónapja

LaszloEnyingi

She has english skirt.

2 éve

helyes29

ez egy szar

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.