A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Angol szoknyája van."

Fordítás:She has an English skirt.

4 éve

6 hozzászólás


SipiErvin

An??? Miért?? an az nem egy??

3 éve

danczadani

de az an az e 1-et jelent de he lefordíthuk neki 1 "angol szoknyája van." hát nem logikus? persze én is elrontottam

3 éve

rozgonyiviki

angol szoknyája van englis skirt ugyan az..

2 éve

bandirek

Itt az angol szoknyája nem általános kifejezés egy konkrét szoknya helyett? Mert akkor nem kell oda az an.

2 éve

Erika226069

She has an English skirt..

3 hónapja

MihlyBarta1

Ja

3 hete