Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Six groups come at one."

Çeviri:Altı grup saat birde gelir.

4 yıl önce

9 Yorum


YusufOztur3

Altı grup birde gelir. Saat gecmiyor

2 yıl önce

briancardinal

''Six groups come at one '' hepsi bir gelir anlamında değil mi? birlikte yani

2 yıl önce

gulbudak

saat ne alaka ???????? hiç öyle anlamadım ben de

2 yıl önce

sickysick

"saat birde altı grup gelir" diye çevirdim kabul etmedi.

4 yıl önce

ogstr97

altı grup bir araya gelir" gibi uçuk bi yaklaşımda bulundum ve ağzımın payını aldım. ama cümle sanki türkçeye bile uygun değilmiş gibi. ne anlatıyor burada bize şimdi

2 yıl önce

ercanbalal

bende saat ne alaka dedim ?

1 yıl önce

equador34

At one yani bir de anlamı çıkarıyor ve kullanımı yaygın. Gerçek hayat çok sık denk geldiğim bir kullanımdır.

1 yıl önce

Berfin149823

Ceviride saat geçiyor

1 yıl önce

erol963854

At one o'clok olsa tamam saat birde oluyor.burada farklı bir sey var yada at one bazi kesimlerde boyle kullaniliyor

2 ay önce