"Takeoffyourcoat!"

Çeviri:Ceketini çıkar!

4 yıl önce

30 Yorum


playmorezeppelin

Coat kaban değil mi? jacket ceket diye biliyordum...

4 yıl önce

__MURAT__

ikiside aynı şey yani ingilizcede bir kelimenin birden fazla anlamı var

3 yıl önce

escape16

Türkçede senin ceketini cikar demeyiz ceketini cikar deriz bazen bilebile lades diyoruz

4 yıl önce

muken2

senin demesi gerekiyor çünkü anlam 2 başlı olur=ceketini çıkar(senin ceketini mi onun ceketini mi)

4 yıl önce

BilalMEK

neredeyse aynı yorumu yazdım sana katılıyorum

2 yıl önce

HanOir

Konu biraz eski ama bilgi bulunsun istiyorum. Take of your coat---->(sen)Ceketini çıkar Burada "ceketini" derken cekete gelen "-i" hal eki olan belirtme eki değildir.İyelik eki olan "-i" ekidir Sen onun ceketini çıkar ----->You take off his coat Sen benim ceketimi çıkar----->You take off my coat Burada iki başlı olamaz. Take of your coat----->(o)Ceketini çıkar. - | (sen)Ceketini çıkar. +

1 yıl önce

selocan1903

take almak demek değil mi

2 yıl önce

gary-tv.com

Take almak evet ama take off bir kalıp olarak kullanılıyor. http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/take%20off

2 yıl önce

BilalMEK

your yazıyor orada senin ceketini çıkar olmalı

2 yıl önce

esmaesmaesma1515

bir şey diyeceğim ama 'off' 'kapat' demek değil mi ben ceketini kapat dedim yanlış saydı

1 yıl önce

AycanErdem

Sen ceketini cikart olmaliydi bence

4 yıl önce

beyzaaaxd

Bu bir emir cumlesi oldugu icin ozne kullanilmamis

4 yıl önce

Nisa775358

Çıkart ne demek ? Türkçe de o çıkar.

2 yıl önce

birbukalemun

Ben "ceketini bırak" demiştim kabul etmedi??

4 yıl önce

cmtsy

Biseyi birakma fiili "drop" tur. "Drop your weapon" silahını birak gibi

3 yıl önce

birbukalemun

İşte bu açıklayıcı oldu, teşekkür ederim :)

3 yıl önce

EVREN.

sen ceketini çıkar yazdım kabul etmedi.neden ?

3 yıl önce

bartankuter

"ceketini kaldır" kabul edilemez mi?

2 yıl önce

omarfaruke

your yazıyor ben de oraya sen yazıyorum yanlış diyor

2 yıl önce

mehmetyurdakul1

coat ta jackette cekettir ingilizcede ceketin birden fazla anlamı vardır

2 yıl önce

korkusuz25

"take out off your coat "olmıycakmı doğrusu

2 yıl önce

eserten85

take var off ne alaka yada off var take ne alaka ceketini al ile ceketini çıkart çok farklı biri açıklayabilir mi

2 yıl önce

GlsmMollao

Take off kısaca eylem yapmak mek mak doğrumu dedim

2 yıl önce

zubist

coat kaban değil mi gardaş?

1 yıl önce

bilgeceylandal

sikerim böyle işi jacket ceket değil mi gelmiş montunu çıkar dememe laf etmiş hangi beyinsiz çevirdi bunları amk

1 yıl önce

GOKYUZUGOK

ne take of muş nerede kulanırsan oluyor

1 yıl önce

AltanKimen

imla büyük harf filan dikkat ediliyor mu bunda

1 yıl önce

Harun571

Ineed your boots, your clothes and your motorcycle!

11 ay önce

OoravzanuroO

senin ceketini çıkar neden olmaz ki?

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.