Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam süt içer."

Çeviri:The man drinks milk.

4 yıl önce

19 Yorum


zulalicoz

Man drinks milk desem de zaten tekil olduğunu belirtmiş olmuyor muyum? "A" ya ne hacet?

3 yıl önce

SevalRabia2

What would make a difference if we change drinking and milk

2 ay önce

bico398

Neden 'drinks' deniyor da 'drink' denmiyor..

2 yıl önce

Can886236

drink kendin için kullanılır. Drinks ise karşı taraf için

7 ay önce

Hevin248886

tam olarak öyle değil drink yani -s takısı almamış fiil I you we they de kullanılır ama drinks yani -s takısı almış fiil he she it te kullanılır -s takısının gelmesinin nedeniyse geniş zaman için kullanımıdır

3 ay önce

ilteberry

Boys=oglan man=adam

2 yıl önce

ipek2007i

ya man drinks milk ve ya a man drinks milk ikiside ayni sey

1 yıl önce

mrszeki

man yazılmış zaten a man ne gerek var

1 yıl önce

azra231728

salaklik olmaz mi yaaa

1 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

7 ay önce

Tue412250

the man drinks milk olmıcak mı ???

7 ay önce

MelissaErgven

boy desek olmuyo mu ne fark eder

2 yıl önce

SevalRabia2

Çok fark eder

2 ay önce

Irfanrn

Arkadaşlar drinks çoğul ekil alıyo drink tek ekil alıyor ve boy oğlan man adam demek

1 yıl önce

adam3434

drinks Çoğul bir kelime nasıl tekil bir çeviri alıyor sizin telaffuzun uzda bir acayiplik var. bence " The man drinks milk" adamlar süt içer olacak- adam nasıl süt içiyor bura da- BİRDE SINAV SORUSU 1 İNCİ SEVİYEDEYİM SİZDE DAHA İYİ BİLİYOR OLABİLİRİM

1 yıl önce

Kucuksolak

Men = adamlar

5 ay önce