1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ruhát hordasz."

"Ruhát hordasz."

Fordítás:You wear a dress.

March 5, 2014

11 hozzászólás


19-54-

Nem értem! Ha nem alkalmi, hanem általában ruha, miért nem jó a
clothes kifejezés? Korábban a dress nem volt megfelelő az általában ruhára vonatkozóan? Érti valaki?


Danger95n

Mert még csak bétában van.


StTnde

Már elfogadja.


CsocsoFcHUN_YT

A you wear dress miért nem jó? Nincs megadva hogy 1?!


Vi2N

Nem értem miért kéri a "dress" elé az "a"-t és a "clothes" elé miért nem? (mármint magyarol fordítom angolra és eddig ezt a két variációt fogadta el. "You wear clothes" és You wear a dress") Miről maradtam le?


Harga

egyes szám - többes szám; dress - clothes


uveges.ferenc1

a "clothes" miért nem jó?


IzsaJenoGeza

Az miért nem jó, hogy ,,You wear dress." ?


RbertSndor

Abszolút jogos, ez nem kötelező és ez nem is egy játék.


Magdi176049

A dresst mièrt diaressznek ejti???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.