"Ruhát hordasz."

Fordítás:You wear a dress.

4 éve

7 hozzászólás


19-54-
19-54-

Nem értem! Ha nem alkalmi, hanem általában ruha, miért nem jó a
clothes kifejezés? Korábban a dress nem volt megfelelő az általában ruhára vonatkozóan? Érti valaki?

4 éve

Danger95n

Mert még csak bétában van.

4 éve

StTnde
StTnde

Már elfogadja.

3 éve

RbertSndor

Abszolút jogos, ez nem kötelező és ez nem is egy játék.

3 éve

uveges.ferenc1

a "clothes" miért nem jó?

6 hónapja

Vi2N

Nem értem miért kéri a "dress" elé az "a"-t és a "clothes" elé miért nem? (mármint magyarol fordítom angolra és eddig ezt a két variációt fogadta el. "You wear clothes" és You wear a dress") Miről maradtam le?

1 éve

Harga
Harga

egyes szám - többes szám; dress - clothes

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.