1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ruhát hordasz."

"Ruhát hordasz."

Fordítás:You wear a dress.

March 5, 2014

16 hozzászólás


19-54-

Nem értem! Ha nem alkalmi, hanem általában ruha, miért nem jó a
clothes kifejezés? Korábban a dress nem volt megfelelő az általában ruhára vonatkozóan? Érti valaki?


Danger95n

Mert még csak bétában van.


CsocsoFcHUN_YT

A you wear dress miért nem jó? Nincs megadva hogy 1?!


TheChameleonMan

Névelő mindenhova kell, tehát ha jelzi hogy egy vagy nem, akkor is oda kell rakni.


Vi2N

Nem értem miért kéri a "dress" elé az "a"-t és a "clothes" elé miért nem? (mármint magyarol fordítom angolra és eddig ezt a két variációt fogadta el. "You wear clothes" és You wear a dress") Miről maradtam le?


IzsaJenoGeza

Az miért nem jó, hogy ,,You wear dress." ?


uveges.ferenc1

a "clothes" miért nem jó?


LuciFromHell

"you wear dress" miért nem jó? C:


RbertSndor

Abszolút jogos, ez nem kötelező és ez nem is egy játék.


Magdi176049

A dresst mièrt diaressznek ejti???


SzigethyPe

Szigethy P. : Doulingonak : idág úgy tudtam, a " dresses " is " ruhák"- at jelent necsak a " clothes " . A Dulingo mégsem fogadta el ! Szeretném tudni miért ?


Kaktuszgreen

Azért nem fogadja el mert a duolingonak szerintem ez a dress a mániája.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.