"It is more modern."

Fordítás:Modernebb.

4 éve

15 hozzászólás


EszterZubor

Még modernebb et nem fogadta el de jelentettem.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Miért lenne "még" modernebb?

4 éve

plumbum44

Talán magyarra-"méginkább modern"-re fordítanám,ha nem a "hagyományos" fokozással élnék.

4 éve

plumbum44

A kezdő kérdése:ez egyfajta melléknév fokozás?

4 éve

zsuzsa.nagy

igen. ezen a mondaton és is meglepődtem, mert az előző mondatban teljesen másra használta a more-t.

4 éve

Leving

mother-t értettem

4 éve

ronkovics86

Én is...

4 éve

Bonzor

Én semmit, ugyanis "máren"-t hallottam. :( Ha már tudom a megoldást, általában bepötyögöm a Google fordítóba, és ott hallgatom meg.

3 éve

PalNabilek

Én is valami hasonlót! Nem biztos, hogy némelyik elferdített kiejtésből lehet tanulni! 20 perccel ezelött a definitely-vel kinlódtam meg!!

6 hónapja

fafeju

Gyakorlatileg semmi eselyem, hogy megertsem azt amit a felolvaso mond. Nem letezik olyan mondat amibe ne lenne olyan szo amit egyaltalaban nem tudok megerteni. Ez igy halott ugy! Egyszeruen nincsenek ra szavak milyen gyenge minosegu a narrator szovege. Tudom hogy a keszitoknek sem tetszik, de ettol meg gyakorlatilag hasznalhatatlan az app ezen resze. Az meg mar igenis fontos, hogy az ilyen fekadatok majd a harmadat teszik ki az ossz feladatoknak. Ez igy hasznalhatatlan!!!

3 éve

Leving

nekem a philosophy hangzása kiváltképpen tetszik. Meg sorolhatnám!

3 éve

Kataa15

Lehet inkább az eszközzel van probléma, amit használsz. Mindent kihallok, értek, sokszor csak arra nem emlékszem hogyan kell írni az adott szót. Próbáld ki más eszközön is!

11 hónapja

espontapon1

Az "inkább korszerű" mitől más mint a "modernebb"?

1 éve

TthKlmn

A mondat vége felismerhetetlen!

5 hónapja

TthKlmn

Ez minden csak nem modern a kiejtést tekintve, legalábbis nem diák fülnek!

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.