"It is more modern."

Fordítás:Modernebb.

March 5, 2014

21 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

EszterZubor

Még modernebb et nem fogadta el de jelentettem.

March 31, 2014

Maminti.

Miért lenne "még" modernebb?


plumbum44

Talán magyarra-"méginkább modern"-re fordítanám,ha nem a "hagyományos" fokozással élnék.


plumbum44

A kezdő kérdése:ez egyfajta melléknév fokozás?


zsuzsa.nagy

igen. ezen a mondaton és is meglepődtem, mert az előző mondatban teljesen másra használta a more-t.


Leving

mother-t értettem


Bonzor

Én semmit, ugyanis "máren"-t hallottam. :( Ha már tudom a megoldást, általában bepötyögöm a Google fordítóba, és ott hallgatom meg.


PalNabilek

Én is valami hasonlót! Nem biztos, hogy némelyik elferdített kiejtésből lehet tanulni! 20 perccel ezelött a definitely-vel kinlódtam meg!!


fafeju

Gyakorlatileg semmi eselyem, hogy megertsem azt amit a felolvaso mond. Nem letezik olyan mondat amibe ne lenne olyan szo amit egyaltalaban nem tudok megerteni. Ez igy halott ugy! Egyszeruen nincsenek ra szavak milyen gyenge minosegu a narrator szovege. Tudom hogy a keszitoknek sem tetszik, de ettol meg gyakorlatilag hasznalhatatlan az app ezen resze. Az meg mar igenis fontos, hogy az ilyen fekadatok majd a harmadat teszik ki az ossz feladatoknak. Ez igy hasznalhatatlan!!!


Leving

nekem a philosophy hangzása kiváltképpen tetszik. Meg sorolhatnám!


MZs1977

Majd ha egy szép napon összehoz a sors egy Indiai mérnökkel, akkor visszasírod ezt a kiejtést...


Kataa15

Lehet inkább az eszközzel van probléma, amit használsz. Mindent kihallok, értek, sokszor csak arra nem emlékszem hogyan kell írni az adott szót. Próbáld ki más eszközön is!


espontapon1

Az "inkább korszerű" mitől más mint a "modernebb"?


TthKlmn

A mondat vége felismerhetetlen!


TthKlmn

Ez minden csak nem modern a kiejtést tekintve, legalábbis nem diák fülnek!


SaroltaKov3

Ez inkább modern... Nem jó nekik!!! Miért???


Greg205011

Ez sokkal korszerűbb - persze nem fogadja el! Azon gondolkodom, hogy fordított esetben ezt hogyan fordítanám angolra?


Fotobagdi

Ugyanazt jelenti. MORE szó jelenti az inkább szót is. A modernebb egyenlő inkább modern szó jelentésévrl. Nem?


TerkaLazar

"Még modernebb " ugyan olyan helyes!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.