"Itismoremodern."

Fordítás:Modernebb.

4 éve

17 hozzászólás


EszterZubor

Még modernebb et nem fogadta el de jelentettem.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Miért lenne "még" modernebb?

4 éve

plumbum44

Talán magyarra-"méginkább modern"-re fordítanám,ha nem a "hagyományos" fokozással élnék.

4 éve

plumbum44

A kezdő kérdése:ez egyfajta melléknév fokozás?

4 éve

zsuzsa.nagy

igen. ezen a mondaton és is meglepődtem, mert az előző mondatban teljesen másra használta a more-t.

4 éve

Leving

mother-t értettem

4 éve

ronkovics86

Én is...

4 éve

Bonzor

Én semmit, ugyanis "máren"-t hallottam. :( Ha már tudom a megoldást, általában bepötyögöm a Google fordítóba, és ott hallgatom meg.

3 éve

PalNabilek

Én is valami hasonlót! Nem biztos, hogy némelyik elferdített kiejtésből lehet tanulni! 20 perccel ezelött a definitely-vel kinlódtam meg!!

8 hónapja

fafeju

Gyakorlatileg semmi eselyem, hogy megertsem azt amit a felolvaso mond. Nem letezik olyan mondat amibe ne lenne olyan szo amit egyaltalaban nem tudok megerteni. Ez igy halott ugy! Egyszeruen nincsenek ra szavak milyen gyenge minosegu a narrator szovege. Tudom hogy a keszitoknek sem tetszik, de ettol meg gyakorlatilag hasznalhatatlan az app ezen resze. Az meg mar igenis fontos, hogy az ilyen fekadatok majd a harmadat teszik ki az ossz feladatoknak. Ez igy hasznalhatatlan!!!

3 éve

Leving

nekem a philosophy hangzása kiváltképpen tetszik. Meg sorolhatnám!

3 éve

Kataa15

Lehet inkább az eszközzel van probléma, amit használsz. Mindent kihallok, értek, sokszor csak arra nem emlékszem hogyan kell írni az adott szót. Próbáld ki más eszközön is!

1 éve

MZs1977
MZs1977

Majd ha egy szép napon összehoz a sors egy Indiai mérnökkel, akkor visszasírod ezt a kiejtést...

1 hónapja

MZs1977
MZs1977

I=i

1 hónapja

espontapon1

Az "inkább korszerű" mitől más mint a "modernebb"?

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

A mondat vége felismerhetetlen!

7 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Ez minden csak nem modern a kiejtést tekintve, legalábbis nem diák fülnek!

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.