1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wants to show her bag."

"She wants to show her bag."

Fordítás:Meg akarja mutatni a táskáját.

March 5, 2014

11 hozzászólás


WiedermannD

Meg akarja a táskáját mutatni. Miért nem jó?


Tamas51

Miért ne volna jó?


Kenermester1

meg akarja mutatni a zacskóját


miskei

A "Meg szeretné mutatni..." most miért nem jó neki(je)


tilia87

a szeretni es akarni nem ugyanaz


miklos44

A "bag" szatyrot is jelent, de nem fogadja el.


ludanyigy

meg zsákot is, de azt sem fogadja el


Sab271

Saját súgója szerint zsákot is jelent, de nem fogadja el. Ezen a szinten kezd használhatatlanná válni a program. Több a hibás feladat mint a három élet, és már a hibákat kell megtanulnom


EndreNagy0

utálom, hogy a magyar szórendet akarja tanítani nekem a fordításokban.


SaroltaHeg

be akarja mutatni ugyanaz, mint a meg akarja mutatni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.