"Shewantstoshowherbag."

Fordítás:Meg akarja mutatni a táskáját.

4 éve

11 hozzászólás


WiedermannD

Meg akarja a táskáját mutatni. Miért nem jó?

3 éve

Tamas51

Miért ne volna jó?

2 éve

Kenermester1

meg akarja mutatni a zacskóját

3 éve

Kenermester1

:D

3 éve

miskei
miskei

A "Meg szeretné mutatni..." most miért nem jó neki(je)

4 éve

tilia87

a szeretni es akarni nem ugyanaz

4 éve

miklos44

A "bag" szatyrot is jelent, de nem fogadja el.

4 éve

ludanyigy

meg zsákot is, de azt sem fogadja el

4 éve

Sab271

Saját súgója szerint zsákot is jelent, de nem fogadja el. Ezen a szinten kezd használhatatlanná válni a program. Több a hibás feladat mint a három élet, és már a hibákat kell megtanulnom

4 éve

EndreNagy0

utálom, hogy a magyar szórendet akarja tanítani nekem a fordításokban.

1 éve

SaroltaHeg

be akarja mutatni ugyanaz, mint a meg akarja mutatni

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.