A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She wants to show her bag."

Fordítás:Meg akarja mutatni a táskáját.

0
4 éve

11 hozzászólás


WiedermannD

Meg akarja a táskáját mutatni. Miért nem jó?

5
Válasz3 éve

Tamas51

Miért ne volna jó?

0
Válasz2 éve

Kenermester1

meg akarja mutatni a zacskóját

1
Válasz2 éve

Kenermester1

:D

1
Válasz2 éve

miskei
miskei

A "Meg szeretné mutatni..." most miért nem jó neki(je)

0
Válasz4 éve

tilia87

a szeretni es akarni nem ugyanaz

1
Válasz4 éve

miklos44

A "bag" szatyrot is jelent, de nem fogadja el.

0
Válasz4 éve

ludanyigy

meg zsákot is, de azt sem fogadja el

1
Válasz4 éve

Sab271

Saját súgója szerint zsákot is jelent, de nem fogadja el. Ezen a szinten kezd használhatatlanná válni a program. Több a hibás feladat mint a három élet, és már a hibákat kell megtanulnom

0
Válasz4 éve

EndreNagy0

utálom, hogy a magyar szórendet akarja tanítani nekem a fordításokban.

0
Válasz1 éve

SaroltaHeg

be akarja mutatni ugyanaz, mint a meg akarja mutatni

0
Válasz1 éve