A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is important that she travels more."

Fordítás:Fontos, hogy többet utazik.

0
4 éve

7 hozzászólás


KecseMarta

Szerintem magyarosabb lenne, hogy utazzon, és nem utazik. Tehát: Fontos, hogy többet utazzon.

4
Válasz4 éve

aptg.gabi

Az a mondat hogy hangzik angolul, h : Fontos, hogy ő jobban utazik. ??? az valami better-es lesz???

0
Válasz4 éve

Bagyes
Bagyes

A fő probléma nem az amit aptg.gabi ír, hanem az, hogy több mondatban korábban a she-t lánnyal azonosították. Most miért nem? A megoldásom: Fontos, hogy a lány többet utazzon. Ez hibátlan. Vagy nem? :-)))

0
Válasz4 éve

orion1984

Akkor szerintem "girl" lenne. A He/She az mindenhől Ő-t jelent.

1
Válasz4 éve

evairenpinter

A magyar mondat így ... utazzon ...- felszólító lenne! Az angol mondat kijelentő.

0
Válasz4 éve

P.Gabor

még is elfogadja.

0
Válasz3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Azt sem fogadta el, hogy az a lényeg, hogy többet utazik. Mit szóltok?

0
Válasz3 éve