1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kedileri severim."

"Ben kedileri severim."

Çeviri:I love cats.

March 5, 2014

21 Yorum


ender784572

Hayvanlarda isim olmadikca genellikle like kullaniliyordu


EbuhasanEl

I love the cats olması gerekmezki


MDtiwi

Kedileri severim.


Ahmet314571

I like cats de aynı anlama gelir mi?


NineTheme

The cats olmali ismin i hali yok mu acaba ?


Selcen_Ozturk

bu ismin -i hali'nin the gerektirmesi kafa karistirmisa benziyor. Turkcede bazi fiiler -i halini direk aliyor, yani "sevmek" fiilinin nesnesi -i halinda olmak zorunda. "ben sen severim" diye bir sey yok, "ben seni severim" diyoruz dogal olarak. o yuzden "the" olmak zorunda degil nesnenin basinda


seqde78

Bir sorum olacktı.Burda "I love cats" derken ben kedilere aşığım demek olmuyor mu? Benim bildiğim "I like cats" ben kedileri severim demek fakat sanırım hoşlanıyorum anlamındda "like" kullanılıyor.Kafam biraz karıştı.Sorumu cevaplıyıp beni aydınlatırsnız sevinirim.Her ne kadar doğru yapmış olsamda merak ettim.Birde siz buranın yani Duolingo'nun adminlerinden biri misiniz?Cevaplarsanız sevinirim. Selcen_Ozturk


mustafaselviolu

love kelimesi hem ask hem de sevgi demek ve like hem gibi hem de hoslanmak demek bu durumda dogru cevap i love cats'dir.O s takisi he she it den gelmez cogul oldugu icin gelir


furkan623525

Ne oldu mustafa yanlış mı yaptın


WhatIsTheHakikat

İsmin hal eki the ile eş değildir. Anlama bakacaksınız belirtilen kediler mi mevzu bahis yoksa tüm kedileri mi ayrım yapmadan sever?


miladiyne

aynısını yazdım kabul etmedi


Cansukarda

Tamm benlik oldu bu


mirageC

aynısını yazdım hata dedi


BarknAkel

Kediler yeeine its yazdim olmadi


tommot1247

Onun oldu o jsjsja the cat drinks its water keid kendi (kedinin yani) suyunu içti


Ahmet314571

I like cats. De doğru olurmu?


gizemkunt1

Fiile s takısı neye göre geliyor? Bunda gelmemiş ama bazen geliyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.