1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kedileri severim."

"Ben kedileri severim."

Çeviri:I love cats.

March 5, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

ender784572

Hayvanlarda isim olmadikca genellikle like kullaniliyordu

August 2, 2015

MDtiwi

Kedileri severim.

January 6, 2016

Ahmet314571

I like cats de aynı anlama gelir mi?

December 4, 2018

iremyonca

Evet severim

December 21, 2015

miladiyne

aynısını yazdım kabul etmedi

February 23, 2016

Cansukarda

Tamm benlik oldu bu

March 19, 2016

mirageC

aynısını yazdım hata dedi

August 10, 2016

BarknAkel

Kediler yeeine its yazdim olmadi

October 4, 2016

Ahmet314571

I like cats. De doğru olurmu?

December 4, 2018

Jenny176557

I love cats

December 10, 2018

EbuhasanEl

I love the cats olması gerekmezki

August 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.