"Ben kedileri severim."

Çeviri:I love cats.

4 yıl önce

10 Yorum


ender784572

Hayvanlarda isim olmadikca genellikle like kullaniliyordu

3 yıl önce

MDtiwi

Kedileri severim.

2 yıl önce

Ahmet314571

I like cats de aynı anlama gelir mi?

1 hafta önce

iremyonca

Evet severim

2 yıl önce

miladiyne

aynısını yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Cansukarda

Tamm benlik oldu bu

2 yıl önce

mirageC

aynısını yazdım hata dedi

2 yıl önce

BarknAkel

Kediler yeeine its yazdim olmadi

2 yıl önce

Ahmet314571

I like cats. De doğru olurmu?

1 hafta önce

Jenny176557

I love cats

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.