1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My uncle has walked on that …

"My uncle has walked on that street."

Fordítás:A nagybátyám sétált már abban az utcában.

March 5, 2014

14 hozzászólás


GaborKokai

Mert az "út" road.


JoeSzab

A nagybátyám sétált abban az utcában. Hol van az "already" az angol mondatban?


vasvariistvan

Az igeidőbe beleérthető a "már".


miskei

...azon az úton ... miért nem fogadja el?


StTnde

Elfogadta 15.12.01.


budai.doc

Nem az "in that street" lenne a helyes?


rock4ever

szerintem is, az egykori sláger címe is az volt, hogy Dancing in the street by Mick Jagger & David Bowie


Gy.B.

Ez annyira jól sikerült szám, hogy Peter Griffin is megemlíti, mint minden idők legbuzisabb klippjét.

De lássunk egy kimerítő magyarázatot is:

In American English "in the street" means "inside the boundaries of the street," while "on the street" means "along the sides of the street."

If you say in the street, the kids are playing right in the middle of the street, where a car could hit them, if one came. If you say on the street, the kids are probably playing next to the street, but not in the place where the cars go. Maybe they are playing on the sidewalk.

Szóval ha a kocsik között mászkált a nagybácsi akkor in, ha normálisan sétált, akkor on...

És még valami:

Tim lives in Highwater Ave. (British) Tim lives on Highwater Ave. (American)


Bencsika

Az "in" és az "on" is jó. Elvileg az egyiket az amerikaiak, a másikat a britek használják.


BernadettH1

Miert kell a has?


Szakalp78

Mert ez befejezett jelen. Jobb ha a google-on rakeresel mi az, mert itt igy nehez megerteni.


Magasles

Ez miert nem jo: A nagybatyam setalt mar abban az utcaban. A "mar" miatt nem fogadja el nekem


VelkJozsef

A már sétára nincs utalás a mondatban, de az utcán való sétára igen!


Tibor687133

Ez így teljes hülyeség....nem zavar senkit???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.